Maajussille morsian keskustelut tähän
Mielipiteitä? Faktoja?
Kommentit (902)
On se Antti vaan ihku. Olis mullekin tuollainen mies aikoinaan kelvannut. Hyvä Heidi!
Ehkä Heidi ja Antti ketjuun eksyy, sellaista vaan että olette kyllä supersuloinen pariskunta. Pysykää yhdessä <3
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/maajussi-tommin-morsian-pettyi-olisin-halunnut-lomalta-enemman/5133244
Yritä siinä nyt sit keskustella vakavasti, kun muijan puheet on pelkkää piikittelyä ja pelleilyä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:21"]http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/maajussi-tommin-morsian-pettyi-olisin-halunnut-lomalta-enemman/5133244
Yritä siinä nyt sit keskustella vakavasti, kun muijan puheet on pelkkää piikittelyä ja pelleilyä.
[/quote]
Olen huomioinut saman, helposti Hanna itse vetää jutut "huumoriksi" eli piikittelee ja vänkättää vastaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:25"]
Mikolle siis tulee oma ohjelma ensi viikolla?
[/quote]Nettisarja...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:21"]http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/maajussi-tommin-morsian-pettyi-olisin-halunnut-lomalta-enemman/5133244 Yritä siinä nyt sit keskustella vakavasti, kun muijan puheet on pelkkää piikittelyä ja pelleilyä. [/quote] Olen huomioinut saman, helposti Hanna itse vetää jutut "huumoriksi" eli piikittelee ja vänkättää vastaan.
[/quote]Huumori on hyvä keino pitää sopivaa etäisyyttä.
Tuleeko vielä joku "mitä heille kuuluu nyt" - jakso? Tietääkö kukaan, miten pariskunnilla menee? Muuttiko Antti Heidin luokse tammikuussa?
Onkohan Mikko-poika jo korkannut perjantaipullon vai aikooko painaa hommia läpi viikonlopun...
joosua on kyllä ihana, ottaisin hänet koska vaan :) jos ei lauralle kelpaa niin varmasti joku tyttö saa joosuasta ihanan puolison.
ensi kaudelle kesä ja varttuneempaa väkeä eikä teinejä jotka ei tiedä mitä haluaa, laura ja tommi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:44"]
Eikö voitaisi tehdä ohjelma: Kaupunkijupille Vitunreikää? Päästäisiin näkemään millaista siellä kaupungeissa oikeasti on kuinka ihmiset trefffaa. Miksi maalaisuudesta on tehty niin ihmeellistä?
[/quote]Onko sinusta "vitunreikä" synonyymi naiselle/tytölle? Aika iljettävä elämänkatsomus sinulla. Toivottavasti en ikäínä joudu sinunlaisesi kanssa mihinkään tekemisiin. T: kolmen"vitunreijän" äiti ps. Ei ihme että raiskaukset ovat niin yleisiä, kun tyttöjä noin esineellistetään. Eivät edes ole ihmisiä vaan pelkkiä pantavia vitunreikiä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:55"]
Mää oon vissiin ainut täällä, joka tykkää Tommista. :)
[/quote]
Ootko sen äiti, mummo vai sisko?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:12"]Laurahan taisi sanoa jossain kohtaa, että hänellä on ollut taipumusta ihastua tonin tyyppisiin miehiin. Ei siis ihme, jos joosua tuntuu liian kiltiltä... Luulen että tuo vaatimusten ristiriitaisuus johtuu ehkä siitä ettei laura vain ole kovin ihastunut joosuaan ja sillehän ei mitään voi, jos sitä tunnetta ei vain ole.
[/quote]
Mulle myös tuli sellainen olo, ettei Laura loppujen lopuksi olekaan kovin kiinnostunut Joosuasta. Aluksi ehkä oli ihastunut mutta se tunne on vähitellen hävinnyt eikä vain saa suoraan sanotuksi, miten asiat nyt on. Joosua kun on niin ilmiselvästi ihastunut edelleen. Mulla oli nuorempana (varmaan suunnilleen Lauran ikäisenä) tapana toimia juuri tuohon tyyliin, että kun hetken aikaa tapaili jotain tyyppiä eikä juttu sitten toiminutkaan, niin en jotenkin saanut torjuttua miestä suoraan vaan rupesin vähän mahdottomaksi miellyttää. Esitin just tuollaisia ristiriitaisia vaatimuksia ja toivoin, että mies tajuaisi siitä venkoilusta, ettei mua enää kiinnostakaan. Nyt myöhemmin tietty ymmärtää, ettei mun käytös ollut ollenkaan reilua.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:43"]
joosua on kyllä ihana, ottaisin hänet koska vaan :) jos ei lauralle kelpaa niin varmasti joku tyttö saa joosuasta ihanan puolison.
[/quote]
Pieni reality-check: kuinka moni uskoo, että ruotsinkieliseen tilanomistajasukuun naidaan uudeksi isännäksi suomenkielinen roskiskuski Lammilta?
Ei siinä taida hirveästi painaa onko mies "ihana" tai ei. Joosualla on tälläkin palstalla suuri ihailijajoukko - toivotaan, että joku heistä nappaisi miehen kainaloonsa. Varmasti parempi vaihtoehto Joosualle.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:14"]
Audi on laadukas auto, josta pitää maksaa enemmän kuin jostain kiasta tai toyotasta. Jos ostat 15 vuotta vanhan raadon, niin eihän se mikään kallis ole. Tosin se on yhä ruosteeton ja toimiva toisin kuin moni muu. Kaikkiko pitää vääntää rautalangasta?
[/quote]
Totta, Audi on hyvä auto. Vaimollakin oli Audeja, kunnes niitä rupesi olemaan vähän jokaisella. Hankki sitten etuvetoisen Mercedes CLAn. Täytyy nyt vaan sanoa, että vaikka olihan Audi hyvä auto, niin tuohon Meseen verrattuna se on tosiaankin "myyntipäällikön auto", kuten tuolla aiemmin joku mainitsi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
Heh, en mikään noista :) Ihan "fani" vaan :D
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
Heh, en mikään noista :) Ihan "fani" vaan :D
[/quote]
Sitäpaitsi Tommilla ei ole siskoa, on ainoa lapsi.
[/quote]
Eikös se sanonut jossain jaksossa, että luotettavin ihminen on oma sisko?
[/quote]
En tiedä, mutta tunnen Tommin ja tiedän varmasti, että hänellä ei ole siskoa.
[/quote]
Miksiköhän hän sitten ilmoittaa siskonsa naimisiinmenon olleen yksi elämänsä onnellisimmista hetkistä? http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/maajussit/artikkeli/tommi/4256938
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:52"] [/quote] [/quote] Oletteko huomanneet miten meikittömiä ja luonnollisia muut naisen tässäkin jaksossa oli? Keskittyminen on ollut seurassa ja tekemisessä eikä itsensä puunaamisessa. Vaan Hannapa se taas istui pikkurilli pystyssä lasista siemaillen ja niin oli jokainen ripsi ojennuksessa ja meikit ja muut tällingit. Pitäähän se nyt olla kun on edustustehtävissä telkussa, itseään vain näyttelemässä. Tommiparkakin se kyseli illallisella Hannaa traktorihommiin. En usko sekuntiakaan että tuollainen hienohelma puuterilissu lähtisi maatilahommiin likaamaan kynsiään, kun on opiskelijaelämä toisaalla ja silmissä kiiltää sliipattu kaupunkilaismies Dresmannin kuteissa jolla on uusin Audi ja kuuluu parempiin piireihin ja on aatelissukua ja ja.. Näki että piti Tommia vain pilkkanaan ja suoraansanoen hyväksikäytti tätä. :(
[/quote]Itsehän Tommi Hannan valitsi. Muutenkin mainosti olevansa niin kranttu naisten suhteen. En säälisi "Tommi-parkaa".