Maajussille morsian keskustelut tähän
Kommentit (902)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]Ihmetytti vähän se Jaanan "ei tässä mitään tunteita ole, mutta olen tyytyväinen, kun sain mitä halusin" tmv. Eli pitääkö tuo kääntää niin, että Mikko vaikuttaa varakkaalta ja oma tila on aina plussaa vai mitä ihmettä? [/quote] Sanoihan Jaana rakastavansa Mikko-poikaa.
[/quote]
Varmaan kaikille tuli selväksi, ettei mitään romanttisia tunteita oikeasti ole. Harmi vaan, jos tapaa myöhemmin jonkun oikeasti ihanan. On meinaan vielä niin nuori, että kannattaisi odottaa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]Ihmetytti vähän se Jaanan "ei tässä mitään tunteita ole, mutta olen tyytyväinen, kun sain mitä halusin" tmv. Eli pitääkö tuo kääntää niin, että Mikko vaikuttaa varakkaalta ja oma tila on aina plussaa vai mitä ihmettä? [/quote] Sanoihan Jaana rakastavansa Mikko-poikaa.
[/quote]
Varmaan kaikille tuli selväksi, ettei mitään romanttisia tunteita oikeasti ole. Harmi vaan, jos tapaa myöhemmin jonkun oikeasti ihanan. On meinaan vielä niin nuori, että kannattaisi odottaa.
[/quote]
Huuma on eri asia kuin järkevät tunteet. Minäkin olen ollut miehen kanssa ilman syviä huuman tunteita vuosikymmenet ja meillä on hyvä olla yhdessä. Mietin ketä tahansa jota kohtaan on tuntenut sellaista huumaa enemmän, ei olisi hyvä olla heidän kanssaan enää.
Tulipas paljon pareja tällä kaudella! Tommikin oli jotenkin fiksun oloinen tässä jaksossa. Se ravi nainen oli jotenkin kammottava, hyytävät ripsen pidennykset yms.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:39"]
Tulipas paljon pareja tällä kaudella! Tommikin oli jotenkin fiksun oloinen tässä jaksossa. Se ravi nainen oli jotenkin kammottava, hyytävät ripsen pidennykset yms.
[/quote]
Oho, oliko Tommi järkevä? En nähnyt jaksoa, nyt se on etsittävä katsomosta. En nimittäin ihan helpolla tuohon usko!
Katsoin äsken eilisen ohjelman. En kuullut Jaanan sanovan, ettei "tässä mitään tunteita ole". Jaana puhui kyllä etteivät elättele pilvilinnoja (unohdin jo sen sanamuodon, heh)
Yllättävän avoimesti porukka pystyy puhumaan tunteistaan vaikka ohjelmaa kuvataan. Kimmo/Meri/lapset vaikuttivat todella onnellisilta. Liikuttavan suloisia ne kaksostytöt tupsupipoineen. Jatkakaa ihmeessä ohjelman tekoa. Toivottavasti Miiakin on edelleen juontajana.
Mullakin Jaanan sanat vähän särähti, tai lähinnä arvasin että hänet ymmärretään väärin, mutta minä en ymmärtänyt sitä niin, ettei mitään tunteita ole. Ihastuminen ja suhteet on niin kovin erilaisia, ja voi olla tosi mukavaa ja ihanaa yhdessä, vaikkei olisikaan sellaista suurta huumaa. Luulen että olisin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kuvaillut samalla tavalla omaa suhdettani miehen kanssa - me viihdyimme todella hyvin yhdessä, kaikki oli luontevaa ja luotimme toisiimme, mutta mitään suurta ihastumisen huumaa ei ollut minun puoleltani (miehen puolelta kyllä oli), vaan tunteeni kasvoivat vähitellen. Mutta ne kasvoivat, ja vuosien yhdessäolon jälkeen olen edelleen ihan lääpälläni ja hyvin rakastunut mieheeni, vaikka alku oli ihan erilainen kuin aiemmissa suhteissani. Toivottavasti Jaanan ja Mikon tilanne on samanlainen ja suhde saa kasvaa ja edetä omalla painollaan.
"Me ei olla missään rakkauden huumassa tuolla ylhäällä pilvilinnoissa, et jotenkin kaks aikuista ihmistä on ollu parisuhteitaki takanapäin ja suhtautuu tähän maailmaan realistisesti ja asioihin ja elämään. Mä saan sen mitä mä oon tullu hakemaankin ja minkälaisena mä näkisin parisuhteen, ni se on tässä."
Ei ihan tarkka lainaus Jaanalta, mutta suurin piirtein. Minusta tuossa nuori ihminen kertoo rivien välistä pettyneensä sen oikean etsintään ja tyytyy siihen mitä saa. Eli jotain ihan kivaa. Ihan tavallistahan se toki on, mutta samalla hieman surullista.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:18"]
Mitä se Laura sanoi? Haastateltiinko Joosuaa? Multa meni alku ohi :(
[/quote]
Joosua oli taktisesti (Lauran toive?) jätetty ohjelmasta kokonaan pois. Ihmettelin ettei edes Joosuan mielipidettä kyselty...sama juttu tosin Hanna ja Tommi casessakin: Hannalta ei kysytty asian etenemisestä mielipidettä. Vähän pettyny fiilis jäi tästä tuotannollisesta valinnasta, olis ollut mielenkiintoista kuulla se tarinan toinenkin puoli.
Huomasitteko että Jaana kertoi jo rakastavansa, Mikko puolestaan takelteli että ehkä tässä jo vähän jotakin rakkauden tapaista voi olla. Eli taitaa olla Jaana kiinnostuneempi kuin Mikko-poika... Ehkei Jaana olekaan se Mikon unelmien täyttymys?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]Maajussi-ohjelmassa on juuri parasta että se on tehty halvalla. Aitoja tunteita aidoissa paikoissa, en minä halua mitään Alppimatkoja tai Karibianmatkaa siihen sekoittamaan pakkaa. Näitä ohjelmia on ihan riittävästi. Ja kesällä ei voi kuvata, liian kiireistä aikaa maalla.
[/quote]
Ei ne Ruotsin jussitkaan missään Karibialla käy, mutta lomakohteet on valittu pareille sopiviksi, Ahvenanmaakin on ollut.
Halvalla voi tehdä hyvää, mutta telkkarissa se on usein piinallisen tylsää katsottavaa, puhuvia päitä samassa ympäristössä, harmaata kuramaisemaa. Osallistujista saa enemmän irti, kun puitteet on romanttiset. Ei esim. latoromantiikka ja kesäiset maalaismaisemat kauheasti maksa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:29"]Hanna oli mielestäni lähtenyt väärään ohjelmaan. Jos telkkariin pääsy kiinnostaa, niin joku Temptation Island olisi varmasti ollut parempi. Nättinä likkana olisi hyvinkin päässyt mukaan. Ikää oli 21, eli täsmälleen passelisti sinne biletysbiitsille. Selkeästi hän oli sellaisessa elämäntilanteessa, että opiskelut ja ennenkaikkea opiskelijaelämä olivat todella ajankohtaisina tulossa. Ei siihen soppaan oikein sovi mikään vakiintuminen keskelle Valkealan peltoja ja metsiä. Formaatin idea taas olisi löytää tosissaan etsiville kumppani. Se vetoaa katsojiin todella syvästi, kun näkee tavallisten suomalaisten puhuvan rehdisti omasta kaipuustaan pariutua ja perustaa perhe. Olen katsonut maajusseja ekasta kaudesta lähtien, enkä muista yhtä huonoja castingeja kuin tämän vuoden Tommi ja Laura. Molempien maajussien puheet omista pariutumishaluista äärimmäisen ristiriitaisia ja sekavia. Lopuksi vielä yksi hämmentävä huomio: Huskytytöt sulhanen Antti on tässä ketjussa ollut suuressa suosiossa ja kaikkien mielestä sopivat hyvin yhteen. Kuitenkin anniskeluravintoloissa Antin näköiset kaverit eivät kelpaa kenellekään naiselle. [/quote] Castingeista puheen ollen, ei se niin helppoa ole, sillä tarjolla olevista ehdokkaista on valittava ja joskus pitää valita vähiten huonot. Joistain ihmisistä selviää vasta ajan mittaan, millaisua ovat miehiään ja naisiaan. Pahin tietämäni maajussi, joka ei päässyt esittelyjaksoa pidemmälle, oli raakattava pois kirjeiden lähettäneiden naisten palautteen perusteella, sillä tyyppi ei tosiaan ollut normaali, vaikka siltä ensin vaikuttikin. En ole tuotannossa mukana, joen siksi voin kertoa.
[/quote]
Eli joku pervo-pena? Varmaan sellaisiakin löytyy aina joukosta tuollaisissa tuotannoissa. Oliko nuori vai vanhempi mies?
[/quote]
Siltä väliltä. Oikeusjuttukin myöhemmin, mutta se ei liittynyt maajusseihin mitenkään. Oli ohjelmassa kiinnostunut aikuisista naisista, mutta myöhemmin ihan liian nuorista :(
[/quote]
J. Lammervo says hello.
[/quote]
Minkämoisen tuomion tuo sai tempuistaan?
Spinoff Joosualle morsian. Alustava haku tehdään av-palstalla.
Joosuassa on samaa näköä kuin nuoremmassa Ray Liotassa (esim. Mafiaveljet).
Nyt on alkaniut Ruotsin maajussille morsiain ohjelman uudet jaksot. Luulin, että näyttävät edellisen uusinnot, mutta yllätys olikin melkonen ja nythän katsottavaa sitten taas riittää :) Tänään tuli klo 18:00 (muistaakseni) toinen jakso. Taloyhtiössämme ei AVA kanavaa voi katsoa, koska pelkkiä mosaikkipalasia vilisee kuvaruudun täydeltä, äänikin on pelkkää katkonaista mölinää. Harmillista, että rakennuttaja on valinnut yksinoikeudella tämän kurjaksi osoittautuneen antenniyhteyden. Onneksi Katsomosta voin jälkikäteen katsoa ne mieleiset ohjelmat joita haluan ja häiriöitä on silloin vähemmän. Olishan se tv ruudun kautta mukavampi katsoa kuin pikkuläppäristä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:20"]Tuli tuosta viimeisestä jaksosta sellainen ajatus mieleen, että onkohan Kimmon valinta ollut jo selvä siinä vaiheessa kun lopulliset 4 maajussia on ohjelmaan valittu, ja sen takia Kimmoa ei otettu ohjelmaan? Ainakin puhuivat molemmat siihen malliin, että ihastuminen tapahtui nopeasti. Silloinhan av:llakin spekuloitiin, että miksei Kimmo päässyt mukaan ohjelmaan, vaikka sai varmasti paljon kirjeitä.
Mitähän sitä nyt katsoisi telkkarista!? :)
[/quote]
Siitähän mainittiinkin maikkarin sivuilla heti neljän "jatkavan" jussin paljastuttua, että Kimmo löysi jo kumppanin eikä jatka etsintää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:43"] joosua on kyllä ihana, ottaisin hänet koska vaan :) jos ei lauralle kelpaa niin varmasti joku tyttö saa joosuasta ihanan puolison. [/quote] Pieni reality-check: kuinka moni uskoo, että ruotsinkieliseen tilanomistajasukuun naidaan uudeksi isännäksi suomenkielinen roskiskuski Lammilta? Ei siinä taida hirveästi painaa onko mies "ihana" tai ei. Joosualla on tälläkin palstalla suuri ihailijajoukko - toivotaan, että joku heistä nappaisi miehen kainaloonsa. Varmasti parempi vaihtoehto Joosualle. [/quote] Miksi Mikkopoikanen sai oman tv-ohjelman, mutta Joosua ei? :( Näin jo sieluni silmin jaksojen nimiä: Joosuan matkassa, Joosua ja alpakoiden arvoitus, Joosuan naisteniskuvinkit, Hymy pyllyyn, Joosua! Joosua lähtee irti kaikista henkseleistään.
[/quote]
Kiinnostaako jotakuta katsella Mikkoa toisenkin ohjelman verran? Kammottavin hahmo koko kaudella. Ennemmin katsoisin Tommistakin tehtyä spinn offia! :D
[/quote]
Puhutko Mikko-pojasta?
Minkälaisia äitejä te olette, kun täällä netissä typeryyksiänne kiroittelette.
Tiedättekö mitään vauvanhoidosta???
OT, miksi Miia Nuutilasta on valittu noin huono kuva tuohon Maajussien banneriin? Näyttää maaniselta.. Miia Nuutila on kuitenkin mielestäni kaunis nainen, on siellä kuvaajalla ollut varmasti parempiakin kuvia hänestä.
Kuinka moni katsoo Mikon bisneksiä?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]Ihmetytti vähän se Jaanan "ei tässä mitään tunteita ole, mutta olen tyytyväinen, kun sain mitä halusin" tmv. Eli pitääkö tuo kääntää niin, että Mikko vaikuttaa varakkaalta ja oma tila on aina plussaa vai mitä ihmettä?
[/quote]
Sanoihan Jaana rakastavansa Mikko-poikaa.