Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ollut tietämättäsi raskaana ja ollut baarissa?

Vierailija
14.12.2008 |

menkkani on nyt myöhässä.

Kumia käyttäneet miehemme kanssa, paitsi parisen kertaa mies "aloittanut" ilman ja näin siis ihan minuutin, parin ajan.

Nyt kun menkat siis myöhässä, olen huolissani siitä, kun olen ainakin kolmet pikkujoulut viime aikoina juhlinut ja siis ihan kunnolla!! Raskaus sinänsä ei olisi maailmanloppu, sillä olemme suunniteleet mieheni kanssa raskautta ensi vuodelle.... Nyt on ihan kauhea olo, entä jos olenkin raskaana, ei kai alkoholi ole vaurioittanut sikiötä....... onko muille käynyt näin??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muksut terveitä..

Vierailija
2/4 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttanut mitään pahaa lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin jättänyt lokakuussa pillerit pois ja tarkoituksena oli odottaa muuta kierto ja jättää ehkäisy pois vuoden vaihteessa. Kerran kortsu hajosi, mutta kun se tapahtui "varmoina päivinä" niin en ollut asiasta "huolissaan". Tuli pikkujouluaika ja joulukuussa tuli varmaan otettua neljä kertaa alkoholia, kerran humalaan saakka. Uutena vuotena laskeskelin menkkojen olevan myöhässä reilusti, mutta se oli pillereiden loputtua minulle normaalia kiertoheittelyä. No menkat eivät alkaneet ja testasin loppiaisena plussaa. Eka neuvola oli helmikuun alussa ja eka ultra helmikuun lopussa. Sikiö oli kuollut, keskeytynyt keskenmeno siis. Lääkäri lohdutteli että tämä vaan on luonnon keino karsia vialliset sikiöt, eipä se juuri lohduttanut kun omassa mielessä pyöri vaan että olin itse aiheuttanut kuoleman alkoholin käytöllä :(

Syyllisyys painoi pitkään ja kun yritimme jälleen lasta pidin tarkkaan huolen siitä etten koskenut yhtään alkoholiin. Vaikka kuinka luin ettei alkoholin käyttö varhaisilla viikoilla ole vaarallista niin ihmismieli on kuitenkin niin hölmö että etsii syitä ja syyttää herkästi itseään, omia valintojaan ja tekojaan.

Vierailija
4/4 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa selvisi että olen raskaana vasta rv 8 ja ehdin bilettää ennen sitä ja nyt olen rv 5+6 ja olin oviksen jälkeen pikkujouluissa koska en uskonut tulevani raskaaksi.

Jos olen aiheuttanut tälle sikiölle jotakin, niin sitten olen, ei voi mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä