Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä parista: mies 33v kolmen lapsen isä, nainen 20v lapseton?

Vierailija
21.04.2009 |

Lähinnä tulee mieleen, että toivottavasti 20 v. nainen on kypsä vakiintumaan lapsiperheen elämään ja ymmärtää, mihin on lähdössä. Toivottavasti ei menojalkaa enää vipata, jos tuohon suhteeseen lähtee.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tossa haastetta riittää ennenkuin yhdessä eläkkeellä ovat.

Vierailija
2/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä nuo EIVÄT muka voisi olla onnellisia 10 vuoden päästä?? Silloin nainen on kohta 30 ja mies hieman yli 40 vee. Etenkään silloin tuo EI ole mikään ikäero. Nyt tilanne voi olla toinen, jos nainen ja/tai mies on kypsymätön. Eli että nainen ei tajua mihin on lähtemässä tai mies ei hoida isän oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan, kumpi tahansa on yleistä. Mutta aivan yhtä hyvin tuo voi toimiakin, siinä kuin muutkin suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimään kotia ja piti saada nuoruus takaisin. Ja senhän antaa nuori kireäpimppainen teini. Säälittävä mies, nainen tuskin haluaa mitään vakavaa tuon miehen kanssa.

Vierailija
4/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikaileeko kumpikaan mitään, voihan ne muuten vaan olla rakastuneita jne. ilman että kumpikaan mitään hakee.

Itse olen nuorena ja tyhmänä elänyt suhteessa missä iät aikalailla noin ja miehellä kolme lasta, ihan kyllä muuten vaan alettiin seurustelemaan mutta ei siitä pidemmän päälle mitään tullut. Kyllähän ne valmiina olevat lapset monemoista mutkaa tahtoo suhteeseen kuin suhteeseen tuoda ja parikymppinen on vielä aika kypsymätön parisuhdetaidoissa kuitenkin ja kun toinen on aikuinen ja isä niin......

Vierailija
5/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin, että mies ei halua juuri nyt mitään vakavaa suhdetta ja sitoutumista (lapset, avioliitto), vaan kaikipuolin kevyen suhteen (ehkäpä pääasiassa seksiä?) Toki varmasti tunteita on myös, muttei mitään alttarimeininkiä.

Ehkä kadotetun nuoruuden perässä ja vielä hyväkroppaisen tytön. :)

Vierailija
6/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata alkaa kohtaloa härnätä, tuloksena on vain itkua ja hammasten kiristelyä.

Vierailija
7/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli; 32v yh-isä, jolla yksi lapsi. Itse olin 22v lapseton sinkku.

Nykyään on kaksi yhteistä lasta ja tuo miehen poika asuu myös kanssamme ja kivasti menee. Vaikka täytyy tunnustaa, että aika pentu tuolloin vielä olin; onneksi järkeä on tullut lisää :D

Vierailija
8/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sitten menee raja että voisi toimia? 12 vuotta ikäeroa, 10, 8, 5? Vai onko nuo lapset se este?

Vierailija
9/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että tyttö oli silloin 19v. ihan hyvin on näyttänyt sujuvan, rauhallista perhe-elämää viettävät kun on siunaantunut yksi yhteinenkin lapsi jo.

Vierailija
10/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän 75-vuotiaat etsii?

Vierailija
11/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 33 vuotias etsii "kadotettua nuoruutta" eli sitä aikaa kun oli vielä lupa olla edesvastuuton.... Koettaa epätoivoisesti vältellä oven takana kolkuttelevaa keski-ikää....

Vierailija
13/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miten tärkeitä lapset ovat isälleen, ja kuinka tärkeä isä on lapsilleen. Eli eniten pelkäisin, että tämä tyttö haluaisi 'omia' miehen lapsiltaan. Tietenkin kunnon isä pistäisi sellaisen tilanteen järjestykseen, mutta olen kuullut huhuja, että kaikki isät eivät siihen kykene.

Vierailija
14/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on liian nuori tajuamaan parastaan ja mies säälittävä pelle.

Vierailija
15/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elänyt jo perhe-elämää ja 20v tytön pitäisi yhtäkkiä hypätä elämään samoin. Lapsethan voi olla jo vaikka 8-10v.

Vierailija
16/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen, lapseton nainen ja miehen kolme lasta... hmmmm. EI kuulosta hyvältä.

Nykyään on kaksi yhteistä lasta ja tuo miehen poika asuu myös kanssamme ja kivasti menee. Vaikka täytyy tunnustaa, että aika pentu tuolloin vielä olin; onneksi järkeä on tullut lisää :D

Vierailija
17/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen, lapseton nainen ja miehen kolme lasta... hmmmm. EI kuulosta hyvältä.

Mikä siinä lasten lukumäärässä asian muuttaa ihan erilaiseksi??

Vierailija
18/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vaihtaa aina nuorempaan. Alunperin oli itseään vain 4v nuoremman kanssa ja nyt parin vaihdon jälkeen ikäeroa nykyiseen 18v. Heillä yhteinen lapsi ja jokaisen exänkin kanssa on lapsen tehnyt.

Tulee mieleen mies, joka ei käsitä itse vanhenevansa ollenkaan ja kuvittelee itsekin olevan vielä 20v. Haluaa aloittaa alusta.

Tämä pari saa varmaan pian yhteisen lapsen. Veikkaan, että 20v naisella ei ole aikaisempia vakavia suhteita takana. Todennäköisesti neitsyt.

Vierailija
19/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 19 kun tapasin mieheni joka silloin oli 28 vuotias just eronnut ja 3 lapsen isä..

ollaan nyt oltu yhdessä 10 vuotta ja yhteisiä lapsiakin on siunaantunut. olen ihan hyvissä väleissä näihin miehen lapsiin, jotka meillä joka toinen viikonloppu asustaa myös.

tuskinpa meihinkään kukaan uskoi silloin kuin aloittettiin yhteinen elämä, mut hienosti on mennyt ja rakkautta riittää yhä edelleen =D

Vierailija
20/22 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievinenkin yksiin parikymppisen tytön kanssa, ja hänellä oli myös lapsia..nythän ne on naimisissa ja niillä on ainakin yksi yhteinen lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi