Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pituutesi/painosi/ikäsi ja mitä olet syönyt tänään ?

Vierailija
20.04.2009 |

163cm/69kg/31v. /banaanin, luonnonjogurttia, mansikoita, 2 ruisleipää juustolla, kahvia, maitoa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm/61kg/20v./ Mannapuuroa ja mansikkakeittoa. kahvia.. ja sitten sorruin ja söin vähän karkkia :).. ja nyt tekee niin kovasti mieli kanasalaattia että on varmaan pakko käydä ostamassa kaupasta salaattitarvikkeet.. on tämä raskaana olo niin ihanaa :)

Vierailija
2/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään ison kipollisen Alpen-mysliä ja rasvatonta maitoa, puolikkaan sämpylän kinkulla ja kurkulla sekä juonut kupin kahvia ja lasin tuoremehua. Kohta syön lounaaksi veneperunoita ja smetanalohta (eiliseltä) ja jälkkäriksi palan vaniljajogurttikakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v

171cm

85kg

(raskaana rv 31+4)

2 reissumiesviipaletta + margariini + kinkku

kaakao

mozzarella light 125g + kaksi tomaattia

10-15 mantelia

lasi kivennäisvettä

Tarkoitus olisi vielä syödä tänään makaronilaatikkoa sekä iltapalaksi hedelmiä, riisikakkuja, jogurttia tms..

niin ja pari lasia maitoa + kivennäisvettä.

Vierailija
4/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/64, ikää 36 v. Olen syönyt lounaalla kasviskroketteja 6kpl, paistettuja perunoita, salaattia (ilman kastiketta), kaksi leivänsiivua levitteellä, maitoa lasillisen. Jälkkäriksi kupin kahvia. Aamiaista en syönyt.

Vierailija
5/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: marjoja ja maustamatonta jogurttia, ruisleipäviipale levitteen, salaatinlehden, kinkun ja paprikan kera, omenamehua. Välipala: porkkana, ruisleipäviipale Oivariinilla. Suklaapala. Lounas vielä syömättä.

Vierailija
6/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaksi palaa Ruispaloja (yksi leipä, molemmat puoliskot), päällä margariiniä ja juustoa

- 3 kupillista kahvia (mustana)

- Omena

- Kaksi porkkanaa raakana

- Lautasellinen lasagnea (normaali lautanen, 2/3 lautasesta) ja salaattia (1/3 lautasesta, kurkkua, tomaattia, salaattia)

- Lasillinen kevytmaitoa

- Kupillinen teetä

Vierailija
7/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm / 53 kg / 32-v ja olen syönyt kaksi ruispuikulaa, joiden päällä yhteensä 2 tl kevyt floraa sekä 4 viipaletta kipparijuustoa. Lisäksi olen juonut kaksi ja puoli mukillista kahvia maidolla. Vettä mennyt ehkä litran verran.

Vierailija
8/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa ja activia- jugurttia

ja ihan askettäin pari näkkileipäpalaa ja jauhelihakastiketta , perunan. salaattia ja vettä.

Kolme lasta, kaksi koulussa, pienimmäinen 2v, olen hänen kanssa vielä kotona

Vierailija
9/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin heti herätessä yhen banskun,myöhemmin aamupäivällä kaurapuuroa, jossa päällä luumupilttiä (vatsan takia), yhden juustosämpylän salaatilla sekä lasin itsepuristettua appelsiinimehua.

Vierailija
10/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm / 53 kg / 32-v ja olen syönyt kaksi ruispuikulaa, joiden päällä yhteensä 2 tl kevyt floraa sekä 4 viipaletta kipparijuustoa. Lisäksi olen juonut kaksi ja puoli mukillista kahvia maidolla. Vettä mennyt ehkä litran verran.

Vierailija
11/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 leipää (auringonkukansiemenleipä) hummuksella ja paljolla kurkulla, kiivi, kuppi rooibos-teetä maidolla.

Vierailija
12/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi täysjyväleipää 2 siivua, päällä kinkkua ja kevytsulatejuustoa

lounaaksi tonnikalasalaatti

Vierailija
14/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala:

1,5dl rasvatonta maustamatonta jogurttia + vehnän- ja kauranleseitä + 0,5 dl pakastevadelmia

ruispala, 2 ohuen ohutta broilerileikkelettä, kurkkua, margariinia

2dl cafe au lait (rasvattomaan maitoon)

omena

2 kuivattua luumua

Lounas:

pakastesienikeitto

ruispala, 1dl raejuustoa, 4 isoa kirsikkatomaattia

1,5 dl rasvatonta piimää

kiwi

Eli vielä ei ole lipsahtanut herkkujen puolelle ;)

Vierailija
15/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen sähläämistäni.

t. 10, olikohan 12 ja 15

Vierailija
16/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kuppia kahvia, 3 nakkia. Ajattelin etten ehkä syö tänään enempää.

Vierailija
17/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm/ 54kg/ 35-v

Kahvia n.3dl ja n.3 palaa sokeria

3 paistettua kananmunaa

2dl raejuustoa

1dl rusinoita

tikkari

ja aamulla sama määrä kahvia ja n.3dl kaurapuuroa voisilmällä ...voi olla että jotain unohtui...

Vierailija
18/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lasin vettä ja pari murorinkulaa, mitä lapsi työnsi suuhun. En ehtinyt/huomannut syödä muuta.

Päivällä Big Mac-aterian light colalla.

Illalla varmaan vielä pari leipää.

Vierailija
19/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi pala ruisleipää, päällä margariinia ja puolikas tomaattia, paistettu kanamuna, kahvia.

Jääkaappi on sen verran tyhjä, että lounaaksi kaurapuuroa ja mansikoita, toinen ruisleivänpala ja pelkkää margariinia päällä. Lisäksi omena ja 4 saksanpähkinää. Nyt menen keittelemään kahvia seuraaavaksi ja siin ol lounas.

Vierailija
20/27 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/64, ikä 38 v

Aamupalaksi pala ruisleipää, päällä margariinia ja puolikas tomaattia, paistettu kanamuna, kahvia.

Jääkaappi on sen verran tyhjä, että lounaaksi kaurapuuroa ja mansikoita, toinen ruisleivänpala ja pelkkää margariinia päällä. Lisäksi omena ja 4 saksanpähkinää. Nyt menen keittelemään kahvia seuraaavaksi ja siin ol lounas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän