Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mitä ajattelette miehestä, joka hieroo joka ilta naisensa jalkoja?

Vierailija
06.06.2009 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei mun makuun

Vierailija
2/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin kelpais..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ne on muuten vaan väsyneet päivän jälkeen ja mies haluaa ilahduttaa vaimoaan. Haluaa, että vaimon on hyvä olla hänen kanssaan tai jotain.

Oma miehenikin tekee tuota ja on innokas myös hieromaan hartiotani. Tosin itsekin hieron joka ilta miehen hartiat ja joskus jalatkin. En ole kysynyt miksi mies haluaa hieroa jalkojani.

Vierailija
4/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mun makuun. Mutta mä kyllä tykkään, kun mun mies hieroo kroppaani vähän muualta.

Vierailija
5/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis hierovan jotain muutakin välillä.

Vierailija
6/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei mun makuun

Vierailija
7/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä sellasia miehiä löytää. Mäkin tahdon!!!!

Vierailija
8/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hieron vaimoni hartioita varmasti 5 kertaa viikossa, vaikka tekisi kyllä mieli sanoa että joka ilta, mutta ehkä siinä hieman liioittelisin.

Olenko ihana mies, vai mulkku ?

Vierailija
9/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta joko jalkoja tai selkää, mä nukahdan usein jalkojen hierontaan kun se on niin ihanaa. Mies tahtoo kuulemma rentouttaa ja hemmotella minua, on tehnyt tätä suhteemme alusta asti eli nyt 12vuotta..ja ihan karski lätkänpelaaja/kirvesmies on silti vaikka vaimoaan näin huomioi:)

Vierailija
10/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani siis hieroi ennen jalkojani, ei nyt ehkä joka ilta, mutta hyvin usein kumminkin. Enää ei ollenkaan, eikä mitään muutakaan hyvänäpitoa.

Ihanaa, rentouttavaa, hyvä hellyydenosoitus.

Vierailija
11/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli näin niinkuin lähtökohtaisesti: jos joku hieroo puolisoaan, niin siitä vain. Tai mitä tekeekin, niin ei ole minun asiani arvostella ja arvioida toisten tekemisiä.

Jos minä tykkään nuuskia mieheni nenänpieltä, en myöskään odota, että kaikki muut vaimot nuuskisivat miestensä nenänpieltä. Höh.

Ja jos minä tykkään valkoisesta kalustuksesta, voin silti hyväksyä naapurin harmaan kalustuksen. Tai kirjavan.

Joten silleen.

Mutta jos kysyt subjektiivista mielipidettäni, eli että tykkäisinkö, jos oma mieheni hieroisi minun jalkojani iltaisin, niin totta helkkarissa tykkäisin.

Tiedän jopa yhden kaverini miehen, joka tosissaan toimii näin ja tiedän, että kaverini puolestaan tekee paljon muuta, mistä miehensä tykkää.

Eli niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
12/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hieroo usein..lähes päivittäin ja se on kyllä niin ihana tapa osoittaa rakkautta!

Vierailija
13/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo kyllä muitakin paikkoja ja on erittäin taitava. Päihittää maksulliset hieronnat mennen tullen. Eikä ole lastentarhanope... Korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa.

Vierailija
14/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat alta kertalaakilta. Olin elänyt hyvää ja rutinoitunutta, köyhää seksielämää mutta turvallista arkea hyvin toimeentulevan, arvostetun miehen rinnalla.

Tulipa vastaan tavallinen ahkera duunari, joka hallitsi niin silittämisen kuin muunkin välittämisen taidon.

Vei kaikin puolin pidemmän korren minun plussa- ja miinuslaskuissani.

Raha ja arvostus tulee ja menee, mutta kumppanista kaikin puolin huolen pitävä mies (ja tietenkin nainen!) on enemmän kuin aarteen arvoinen.

Vierailija
15/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut jo jalka sekä vähän muutakin hierontaa tälle illalle =) Eli ajattelen,että onpa ihana mies =D

Vierailija
16/20 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Antaa säännöllisesti huomionosoituksen ja siinä samalla läheisyyttä naiselleen. Uskoisin, että saa myös itse jotain tästä hyvästä...Kumpa meilläkin olisi jokin tuollainen rutiini. Mies on ihan vaikeana, eikä vittu "osaa" hieroa. En ymmärrä miksi sille ei voi olla tärkeää, etät minusta tuntuu hyvältä.

Vierailija
17/20 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni mies hieroo tai sivelee ihoani joka ilta vähintään sen puoli tuntia, eikä hän mitään muuta syytä tarvitse kuin että sekä minä että tuleva vauva pitää saamistaan endorfiineista :). Toki hieron häntä myös joka päivä, ja se tuo paljon läheisyyttä suhteeseemme, molemmat saamme nauttia toisen hellästä kosketuksesta ja itsekin rakastamme toisen miellyttämistä tuolla tavoin.

Kaikki jotka valittavat pehmoudesta ovat varmasti vain kateellisia kun eivät samaa kohtelua typeriltä miehiltään saa.

Vierailija
18/20 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei hiero minua kuin pakotettuna pikaisesti jos selkä niin kipeä ettei enää henki kulje. Muita hieroo kyllä

Vierailija
19/20 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin koulutettu

Vierailija
20/20 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä hieron vaimoni hartioita varmasti 5 kertaa viikossa, vaikka tekisi kyllä mieli sanoa että joka ilta, mutta ehkä siinä hieman liioittelisin.

Olenko ihana mies, vai mulkku ?

Oot ihana. Varmaan kunnon mies.