Onko teistä Angelina Jolie hyvä näyttelijä? Minusta sillä on vaan yksi ilme. Kaunis kyllä on,
mutta alkaa ärsyttää kun se on huulet törrössä joka otossa eikä muu ilme yhtään vaihdu.
Kommentit (61)
naama ihme littana, leukava, nenä leveä, huulet hmmm, silmät ulkona päästä. Nätit tissit on ei voi kieltää (tai hyvät liivit).
Siitähän se oscarinkin tempaisi. Ei ollut meikkiä, ei tukka hyvin eikä törröhuuletkaan olleet niin korostuneet.
eikä sen elokuvien valinna minusta mene yksiin sen puheitten kanssa. En tajua miten se on Oscarinkin saannut.
ja mietin että ei kyllä iske muhun tuo Angelina YHTÄÄN. Siis näyttelijänä aivan surkea, ja toi sama ilme on niin naurettavan näköinen jatkuvasti ettei mitään rajaa. Ulkonäkö ei minua miellytä, ihmettelen aina miten häntä hehkutetaan maailman kauneimmaksi. Mutta eihän kaikilla ole sama maku. Esim. Winona Ryder edustaa mielestäni todella kaunista naista. On jotenkin ilmeikäs ja viehättävä.
nuo huulet on kyllä ihan naurettavat. Vaikkakin ilmeisesti aidot. Mutta eiköhän se kaikkien miesten mielestä ole kaunis, ja onhan sillä aika täydellinen vartalokin. Mutta vaikuttaa aina jotenkin poissaolevalta noissa leffoissa.
Eikö se valittu vasta maailman kauneimmaksi naiseksi? Milläköhän perusteilla? No, makunsa se on kullaki, sano Musti ku persettä nuoli...
Tekee "kevyitä" rooleja ja sitten tarkoituksellisia, rankkoja rooleja täydellä intohimolla (kuten A Mighty Heart). Ennen kaikkea näkee nenäänsä pidemmälle oikeassa elämässä toisin kuin moni muu.
No musta se on maailman kaunein nainen, jos näyttää tuolta kuin Angie, ei paljon tarvitsisikaan näytellä, riittää että hehkuu kuin hän. Täydellisen kaunis ihminen.
Ja toiseksi, hän on myös hyvä näyttelijä, suosittelen katsomaan vaikka leffat Gia tai
Vuosi nuoruudestani.
mutta olen nähnyt jonkun leffan (nimi ei tule mieleen, olisko ollut toi Girl, interrupted) ja osaa se näytelläkin. Kauniina en osaa pitää, minustakin sivuprofiili on kasvoissa ja varsinkin nenä on liian littana jne. Kroppahan on ihan hyvä, ja huulet aistilliset. Mutta ei vastaa mun kauneuskäsitystä.
Angelina on upea ja kaunis nainen. Huulet sensuellit ja kutsuvat suutelemaan.
Huulet sopii täydellisesti hänen kasvoihinsa. Pidän häntä erittäin kauniina.
Kaunis voi toki olla pienemmillä huulilla varustettuna ja harvalle nuo huulet istuisivat.
Jjos jollekin on osunut kaksi kireää viivaa huulien paikalle niin ymmärrän harmituksen jos Angelinaa hehkutetaan.
Joku ennustus.. Siinä oli todella hyvä! Komediat ja toisaalta draamat sopii Angelinalle. Toinen mistä tykkäsin oli tosielämään perustuva Gia. Onko kukaan katsonut sitä?
Mä oon aina tykännyt :). Näyttelijöissä ei nyt loppujen lopuksi hirveästi tosi hyviä löydy edes... Kaunis on kuin mikä, ehdottomasti mun suosikkinainen... ja ilmeisesti aika monen muunkin. Kateelliset panettelee, vaikka makuasioistahan voi tietysti kiistellä. Monia naisia taitaa vaan ärsyttää se, että Jolie on niin monen miehenkin makuun...
vähän turhan tiuhaan elokuvaputkessa :)....Minusta yksi maailman kauneimmista naisista, ja osaa kyllä näytelläkin...mutta eihän action -pätkissä se näyttely pääosassa ookaan...vaan toiminta!
koskaan ymmärtänyt tuota Jolien ihannointia, maailma ja Hollywood on täynnä todella ueita naisia, joihin Jolie ei kyllä kuulu. Kauneuteen tarvitaan muutakin kuin karseat turbohuulet ja näyttelemiseen muutakin kuin yksi ilme ja kireä paita.
Ei mikään tusinakaunotar, vaan persoonallisen näköinen. Kaunis ilman paksua pakkeliakin, mitä ei monikaan kauniiksi väitetty nainen ole. Huulet on sensuellit. Osaa myös näytellä.
Ei häntä syyttä kehuta kauniiksi. Eiköhän se yleisempi mielipide ole, että hän on upea. Mä luulen, että osa vain tykkää sitten sellaisista tavallisen kauniista tai näteistä kasvoista enemmän. Ne on ehkä jotenkin "turvallisempi" valinta :)
kauneysihanteilla on sellainen ja nenäleikkauksisas kaikki haluavat sellaisen.
eilen ton Mr. ja Mrs. Smithin ja tykkäsin tosiaan! Mukaansatempaava ja persoonallinen elokuva, mukiinmenevät näyttelijät, silmänruokaa kaikille. Miehenikin houkuttelin paikalle, ja suostuikin tulemaan, kun Angelina oli pvc:ssä. :-D
Mun on vaikea itse määritellä kuka on hyvä ja kuka huono näyttelijä, mutta Angelinan ulkonäkö kyllä on kiva ja kroppa upea, ei onneksi mikään lauta?
Mutta ihmettelen tosellakin häntä, joka täällä sanoi, ettei Julia Roberts osaa näytellä? Hänhän nimenomaan osaa näytellä, mutta ei ole mikään klassisen kaunis nainen? Tämänhän näkee jo kaltaiseni puusilmäkin.
Eva Longoriaan tai joihinkin intialsiin malleihin, niin onhan ero kuin yöllä ja päivällä. Eva on upea, sensuelli ja äärettömän kaunis nainen, Angelina Jolie taas sellainen kolkko kivikasvo, johon on tunkastu pusukalan huulet. En tykkää kyllä yhtään.
en kadehdi Angelinaa yhtään. En vain yksinkertaisesti pidä hänen ulkonäöstään ja on ihan luonnollista, että mielipiteet jakautuvat niin persoonallisen ihmisen ulkonäön suhteen. Minusta hän on ruman crack-huoran ja ankan risteytys. Hyi, että ne huulet jotka keräävät kaikki töhnät ympärilleen ja muistuttavat ihan jotain suihinottohuulia tai alapäänlimakalvoja. Pidän enemmän klassisesta kauneudesta ja sitä Angelinassa ei ole yhtään.
avujen pääpaino jossain aivan muualla. Hyvänä esimerkkinä Julia Roberts, joka on aivan surkea näyttelijä.
Huvittavinta minusta se, ettei kumpikaan näistäkään daameista ole ulkonäöllisestikään minun makuuni, varsinkin Angelinan turbohuulet ovat jo aivan naurettavan näköiset. Makuni ei varsinaisesti ole mitään main streamia muutenkaan.