Onko teistä Angelina Jolie hyvä näyttelijä? Minusta sillä on vaan yksi ilme. Kaunis kyllä on,
mutta alkaa ärsyttää kun se on huulet törrössä joka otossa eikä muu ilme yhtään vaihdu.
Kommentit (61)
Eva Longoriaan tai joihinkin intialsiin malleihin, niin onhan ero kuin yöllä ja päivällä. Eva on upea, sensuelli ja äärettömän kaunis nainen, Angelina Jolie taas sellainen kolkko kivikasvo, johon on tunkastu pusukalan huulet. En tykkää kyllä yhtään.
Sanoo pakkeloiduksi muovinukeksi, mikä on mun mielestäni totta. Eli hän ei nyt ainakaan kaunis ole. Just sellainen pikkusievä, maalattu muovinukke. Jos pesisi kasvonsa, tuskin tunnistaisit :)
Esim. girl, interrupted (vuosi nuoruudestani?) teki onnistuneen roolin minusta.
Ilmeitä ei kyllä juuri osaa vaihtaa, ja mua häiritsee sen halkeama turpohuuli niin kamalasti, etten voi kattoa mitään kys. naisen elokuvia.
Minusta Angelina on upea! Todellinen kaunotar. Hänen tyylinsä on hillitty ja simppeli joka suorastaan korostaa hänen kauneuttaan. Upeat piirteet ja aina kauniisti meikattu.
Näytellä osaa ehdottomasti. Joissakin rooleissa ei ole mitään mainitsemisen arvoista mutta sitten on monia rooleja joissa nainen on todella lahjakas. Ihan ansaittu oscar palkinto ja ansaittu ehdokkuus...
Ja mitä tulee tuohon Angelinan suun mollaamiseen... Kyllä on vaikeaa uskoa että tällä palstalla keskustelisi tasapainoisia aikuisia ihmisiä kun lukee noita pilkka juttuja....!?!? :O Olisiko jollain naisilla jotain ongelmia itsensä kanssa? Vai mistä moinen ylireagointi jonkun näyttelijän huulista!??!
Minusta ne huulet ovat sensuellit, kauniit ja ihastuttavat. Mutta ymmärrän toki ettei kaikki diggaile muhkeista huulista ja sehän on ok. Kiva että jokaisille huulille on faninsa.
Upea kroppa. Lättänä liian pitkä tukka, huulet sillä ja rajalla, ettei näytä pahalta, mutta nenä on ihan toivoton. En kadehdi.
Eva Longorian ihailijat ihmetyttää myös. Intialaisissa naisissa on kaunottaria. Omaan makuuni on mm. Monica Bellucci ja Ines Sastre. Luulisin, että etenkin ensimmäinen on miestenkin mieleen.
ennen jollain tavalla, nyt vituttaa koko ämmä kun kaappasi Jenniferin miehen...
Ja ihan kohtuullisen hyvä näyttelijä. Mutta ei voi mitään, ne huulet vie kaiken huomion, en osaa muuta kuin tuijottaa niitä ja jotenkin menee koko hänen esittämästään hahmosta uskottavuus.
Mediajulkisuus myy hyvin, joten kustantajat tykkäävät kun lehdet myy.
Isäänsä en voi sietää, mutta A on ok.
lopputuloksen tiesi kun leffasta oli menny 10min, väkivallan ihalilu oli vastenmielistä, täysin epärealistisia toimintakohtauksia jne jne. Nolotti näyttelijöiden puolesta.
Tykkäsin Joliesta Girl interruptedissa, mut tossa (ja monessa muussa) se oli täysin mitäänsanomaton. Tosin, eihän tohon leffaan oltu Pittiä tai Jolieta kumpaakaan näyttelijänlahjojen takia valittu.
Joliekin olisi ihan täysi lauta, jos tissejä ei olisi suurennettu. Sehän on ihan älyttömän laiha nykyään! enää on leikattu liikaa ja eiköhän niihin huuliinkin ole vähän lisää täytettä laitettu vaikka ovatkin aina olleet sellaiset töröt.
Kumma miten täällä heti haukutaan kateelliseksi jos toteaa ettei tykkää Jolien ulkonäöstä... Jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä ;)
lopputuloksen tiesi kun leffasta oli menny 10min, väkivallan ihalilu oli vastenmielistä, täysin epärealistisia toimintakohtauksia jne jne. Nolotti näyttelijöiden puolesta.
Tykkäsin Joliesta Girl interruptedissa, mut tossa (ja monessa muussa) se oli täysin mitäänsanomaton. Tosin, eihän tohon leffaan oltu Pittiä tai Jolieta kumpaakaan näyttelijänlahjojen takia valittu.
Joliekin olisi ihan täysi lauta, jos tissejä ei olisi suurennettu. Sehän on ihan älyttömän laiha nykyään! enää on leikattu liikaa ja eiköhän niihin huuliinkin ole vähän lisää täytettä laitettu vaikka ovatkin aina olleet sellaiset töröt.
Kumma miten täällä heti haukutaan kateelliseksi jos toteaa ettei tykkää Jolien ulkonäöstä... Jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä ;)
hän on ok.
Kyllähän tuo ulkonäkö on persoonallinen ja upea. mutta en minäkään kyllä sen näköinen haluaisi olla. Minä haluaisin olla nuori Grace Kelly. Ja tähän kauneusihanteeseen Angelina ei sovi.
Tuo kuvaus oli aika hyvä, että hän on vähän ankan näköinen...
mutta ihmettelen myös sitä millä perusteella valitaan kerta toisensa jälkeen kauneimmaksi naiseksi maailmassa! Yhden ilmeen nainen, siinä olen samaa mieltä.
No ehkä kauneus on katsojan silmässä.
täällä oli joskus se linkki kuvasarjoihin julkkiksista ennen ja jälkeen leikkauksen, Ennen Angelinalla oli paljon isompi nenä.
Minulla ei ole mielipidettä hänestä näyttelijänä, kun olen nähnyt vain jotain noita action-pätkiä.
Upea kroppa. Lättänä liian pitkä tukka, huulet sillä ja rajalla, ettei näytä pahalta, mutta nenä on ihan toivoton. En kadehdi.
Eva Longorian ihailijat ihmetyttää myös. Intialaisissa naisissa on kaunottaria. Omaan makuuni on mm. Monica Bellucci ja Ines Sastre. Luulisin, että etenkin ensimmäinen on miestenkin mieleen.
alan kyllästyä sen yhden ilmeen näyttelemiseen. Ilme on just sellainen "I suck dicks for living" tai että se katsoo just silmiin ennen kuin kumartuu alas ottamaan suihin... Hohhoijaa...
kyllä se äijä ihan itse päättää naisen mukaan lähtee... Teki se sen päätöksen nyt kummalla päällä hyvänsä.
että leffan teko kesti vuoden, jonka aikana aika alussa tuli ero, ja vasta sen jälkeen leffanteon loppuvaiheessa suhde Pittin ja Jolien välillä.
Nää on näitä sana vastaan sana-juttuja, vaan osapuolet itse tietää mikä on totuus (jos hekään).
ennen jollain tavalla, nyt vituttaa koko ämmä kun kaappasi Jenniferin miehen...
alan kyllästyä sen yhden ilmeen näyttelemiseen. Ilme on just sellainen "I suck dicks for living" tai että se katsoo just silmiin ennen kuin kumartuu alas ottamaan suihin... Hohhoijaa...
Tätä taustaa vasten ei ihme että on ainakin miesten mieleen :)
Näyttelijänä minusta huono, koska ulkonäkö on niin erikoinen, että näyttelemiseen ei voi keskittyä kun nuo huulet ärsyttävät niin paljon. Katsoin sitä Inside the Actors' Studiossa, ja ihan hirveä haastattelu se olikin. Sen epäaidompaa ja tylsempää ihmistä on vaikea kuvitella.