Mitä mieltä olette nimestä?? rehellisiä mielipiteitä kiitos :)
Kommentit (21)
... ei herätä mitään mielipiteitä. Ei ärsytä, eikä kauheasti miellytäkään.
Nenna-niminen henkilö ei voi olla mikään kovin terävä tyyppi.
Nenna-niminen henkilö ei voi olla mikään kovin terävä tyyppi.
vauvantarvikemerkille sopiva nimi.
en tykää, lässy ja vähän "pönttö", siis sellanen nönnön nännön nössy nenna ja samaa mirltä kyllä nannasta
pliisu, ei se nyt ärsytä mutta eipä ilahdutakkaan
Ihan kiva ja pehmeä nimi mutta kuulostaa lempinimeltä. Mielikuvaksi tulee kiltti söpö tyttö. Minun on hankala ajatella kovaa uskottavaa bisenesnaista nimeltä Nenna. (Paitsi jossain tv-ohjelmassa oli joku tiukka täti nimeltään Nenna tai Nanna ja sille se nimi sopi.)
Tulee mieleen nenä ja siitä vielä eteenpäin joku nenäerite tms. Jos Nennalla on vähänkään ruma nenä, se tapetaan koulussa (ja turha äidin mussuttaa mitään hyvästä itsetunnosta kun istuu itse turvassa toimistossaan eikä nimikyltissä lue Nenna). Nanna on parempi, jos joku lässynlässyn-nimi on pakko lapselle antaa.
Lapsen lässytykseltä vähän kuulostaa. Mutta nykypäivän mitä kummallisimpien nimien joukossa eiköhän tuo kelpaa jos itse tykkäätte!
On kiva nimi eikä kaimoja paljoa. Antakaa vaan.
Nanna ei minua sytytä. Tulee joku syötävä, nami mieleen.
Nenna ja Nanna on enemmänkin lempinimiä. Minun mielestäni. Sellaisia mitä lapsi itse muuntaa nimestään kun ei sitä osaa sanoa. Kuten teki omakin tyttäreni vaikka nimestä tulikin Nonna. :D
oma mielipiteeni on että nykyään pitää tekemällä tehdä 'kivoja nimiä' lapsille. Nenna, nanna, jenna, janna, jemina, pamina jne jne.
Ei sytytä. Kunnon perusnimet on omaan makuun ja löytyy niitäkin harvinaisempia, jos sellaisen haluaa...
kummityttöni eräs nimistä on Nenna.
Nennasta tulee mieleen liian helposti nänni... Nannakaan ei sytytä. Koulusta muistan yhden ruman ja lihavan.
Eikö kävisi Henna?
Mutta en oikein osaa kuvitella sitä sitten aikuiseksi kasvaneelle naiselle. Mutta ehdottomasti mieluummin Nenna kuin Nanna....
nenna on paljon parempi kuin nanna.
nenna tosi tosi suloinen nimi :)
Tulee mieleen nenä ja siitä vielä eteenpäin joku nenäerite tms. Jos Nennalla on vähänkään ruma nenä, se tapetaan koulussa (ja turha äidin mussuttaa mitään hyvästä itsetunnosta kun istuu itse turvassa toimistossaan eikä nimikyltissä lue Nenna). Nanna on parempi, jos joku lässynlässyn-nimi on pakko lapselle antaa.
Mutta luettuani tämän perustelun ensin repesin :-D ja sitten huomasin olevani samaa mieltä!
Nanna parempi. Nenna ei soinnu.