Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onkohan se 8 v. Tori Stafford jo löydetty?
19.04.2009 |
Siis se kanadalainen tyttö, joka katosi huhtikuun alussa. Iltasanomissahan siitä oli kerran juttua, mutta nyt en ole nähnyt mitään uutta.
Kommentit (3)
joissain ulkolaisissa lehdissä on ollut jotain juttua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://carlarolfe.blogspot.com/2009/04/missing-local-girl-tori-stafford…
Huh, saankohan tätä edes lähtemään, kun tossa lootassa noi numerot on ihan outoja. En edes saa niistä selvää..no arvaillaa mikä luku siinä on:(
Alue: Aihe vapaa
joku sen pyhäkouluope, nainen, tms tappanut.