Ostin eilen Acer Aspire tietsikan, 5995 euroa, harmittaa,
Mieleeni tuli vasa jälkeenpäin että Aceri on jotenkin huono. silloinen poikaystäväni 15 vuotta sitten osti Acerin ja se oli täysi paska.
Jos vaihan koneen kalliimpaan. Mikä olisi paras tietokone imagoltaan ja laadultaan.
Kommentit (24)
paitsi , että se toimii itsekseen ;) esimerkki:
Ostin uuden tulostimen. Mukana tuli 1cd MACin omistajia varten ja 4 cd:tä PC:n omistajia varten....
VAsten tapojani tungin sen asennus CD:n MACCiini heti kun olin liittänyt tulostimen. Kone kysyi: HAluatko korvata uusimmat päivitysket CD:n sisältämillä vanhoilla?
No enpä halunnut ja kiireen vilkkaan heitin ajurit roskiin.. Kone oli silmän räpäyksessä tunnistanut tulostimen ja hakenut kaiken tarvittavan ilman, että mä eds tiesin siitä ;)
OToinen eim. Oli aiak jolloin täällä ei toi laajakaista oikeen pelannu kunnolla.. No sitä sit saa soittaa sinne palveluntarjoajalle jossa joku nörttijätkä alkaa kyselemään lakonisella äänellä: Onko johto seinässä? Mikä käyttöjärjestelmä?
JA heti kun vastaan, että mulla on MAC niin ne virkistyy silminnähden ja sanoo pikana: Ai no sit vika on taatusti meidän päässä, mä tutkin ja korjaan. Ja paiskaavat luurin kiinni......
Että nauratti joka kerta :D
on HP, joka toiminut hyvin ja liikkeissäkin tuntuvat aina HP:a suosittelevan.
Mieheni huutaa tuossa kurkku suorana, että olen liian hätäinen ostoissani ja aina roikun netissä.
Mulla siis erikseén ostettuna microsoftin office, jossa excel 2007 yms. Saanko nämäkin rämpästä siihen maciin.
muuttaminen sellaiseen muotoon, että maccikin ne ymmärtää, saattaa kestää päivän tai pari. konvertteriohjelmia kyllä on, mutta on siinä silti vähän kikkailua.