Yksinhuoltajia ylenkatsovat! Tässä teille karua luettavaa:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Varokaapa vain. Voi sattua ihan omallekin kohdalle. Miten toivoisit tällöin muiden suhtautuvan sinuun?
Kommentit (11)
Suurin osa ei eroa pettämisen takia ja järkevää se on. Nyt sen itse tajuan, kun ikää on 43v.
Kun ikää tulee, niin ajattelee asioista eritavalla, kun esim. silloin kun olin 30v. vanha.
tosin mun äiti 57 v sanoi tässä taannoin, että isäni lähtisi saman tien pihalle, jos jäisi kiinni pettämisestä.... Mutta äitini onkin ylpeä ja arvonsa tietävä lady ja saman on mullekin opettanut...
Mies petti ja perusteellisesti.. Siitäkin katsos pääsee aikuinen ihminen yli. Tapoja on useita, mutta ne tuntuvat olevan nykynuorille vieraita. Onnellisia ollaan pienten lastemme kanssa ja vielä yhtä vauvelia suunnitellaankin =)
Itseäsi vain halvalla pistät. Ukkosi pettää toistekin. Sun osasi on ymmärtää hinnalla millä hyvänsä. Kunhan vaan lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, eikös juu? Ei käy kateeksi.
Itseäsi vain halvalla pistät. Ukkosi pettää toistekin. Sun osasi on ymmärtää hinnalla millä hyvänsä. Kunhan vaan lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, eikös juu? Ei käy kateeksi.
Kyllä muutkin eroavat kuin me parikymppiset ;D. Sitäpaitsi, itse olen malliesimerkki pitkästä suhteesta ja pettämisen anteeksi antamisesta.
Tuossa linkissä ei ollukaan kyse siitä, etteikö vaimo olisi päässyt yli pettämisestä. Mieshän siinä erota halusi. Opettele lukemaan, ennenkuin kirjoittelet typeriä kommenttejasi tänne.
eikö sulla ole mitään oman arvon tuntoa?
etä talosta ja autosta ei viitsi luopua, elintaso laskisi. Sen takia kyllä (2:n kaltainen) nainen on valmis sietämään mieheltä mitä tahansa. Kakkonen ilmeisesti vannoo kulissiavioliiton nimiin ja mikäs siinä, onhan se avioliitto sekin.
Suurin osa ei eroa pettämisen takia ja järkevää se on. Nyt sen itse tajuan, kun ikää on 43v.
Kun ikää tulee, niin ajattelee asioista eritavalla, kun esim. silloin kun olin 30v. vanha.
Vai voisiko olla niin että kakkonen ymmärtää mitä oli käynyt ja he ovat puhumalla saaneet asiansa kuntoon? Täällä vaan ulisee ja uikuttaa YH:t yksiöissään. Nyrkkiä nousee ilmaan ja kitkerää soppaa keitellään kun joku sanoo että menee hyvin. Pääsiäinen meni jo, noita-akat.
Entä jos se miehesi olisi pakannut kassinsa ja muuttanut uuden naisensa luokse ? Vaikka sinä kuinka olisit antanut anteeksi ja "päässyt yli"?
Kuinka monta kuukautta tai vuotta olisit tyytyväisenä odottanut, että se mies palaa luoksesi, jotta voitte päästä asian yli, kuten aikuiset ihmiset?
Ai niin, mutta eihän sinulle voi näin käydä.