G: montako muumimukia omistat?
Kommentit (22)
vähän pienempää, ne muumityttö ja -poika. Onnekas olet (ja rikas myös), sinä joka omistat ne kaikki!
joista kahta (vanha sininen muumipappa ja vanha lastenmuki) ei käytetä niiden arvon takia.
Luulin että niitä olisi ollut enemmän :(
vähän pienempää, ne muumityttö ja -poika. Onnekas olet (ja rikas myös), sinä joka omistat ne kaikki!
ne pystynyt ostamaan, vaan sitä, että niistä vanhoista mukeista, joita sinullakin on yli 10, maksetaan 200-500 €/kpl, samoin siitä fazer mukista pulitetaan omaisuus.
ne pystynyt ostamaan, vaan sitä, että niistä vanhoista mukeista, joita sinullakin on yli 10, maksetaan 200-500 €/kpl, samoin siitä fazer mukista pulitetaan omaisuus.
ja nekin ihan tavallisia.
Tuntuvat kovin ohueilta. Meidän lasit ovat vielä paketissa, kun en ole uskaltanut ottaa käyttöön :(
Meillä on se yli 30 mukia, jonka mainitsin ketjun alussa. Joulumukeja käytetään joulun aikaan, kesämukeja silloin tällöin ja "tavismukeja" ihan arkikäytössä. Ovat hyvän muotoisia pikkukoululaisellekin aamiaispöydässä maitomukikäytössä, eivät kaadu helposti ;) Ja on kiva valita sopiva hahmo mielialan mukaan.
joista kausimukeja 7, lisäksi löytyy ruskea nipsu ja vihreä pikku myy, muut tavismukeja. kaikk käytössä mielialan mukaan
Piti kyllä käydä laskemassa, en ois muuten tiennyt.
jossain piilossa ja joulupapereissa. En vaan muista millään missä ja olen jo vähän etsiskellyt.
mutta lisää haluan. en halua kerätä mitään niitä arvokkaita tuhansien ja satojen eurojen mukeja, kerään niitä ihan arkikäyttöön joten aivan ne tavismukit käy.
Ihan muutamaa lukuunottamatta mulla on kaikki ja lisäksi sain yhtenä jouluna varmaan 5 mukia. Lisäksi olen ostanut vahingossa 3 - 4 samaa mukia. Jotain muumi-mammaa on tehty niin kauan ja olen vaan nähnyt ja miettinyt onko tätä ja ostanut vaan.
Tämän takia meillä on kaapit ja hyllyt täynnä tavaraa, mä vaan ostelen.
Meille tänä vuonna tulee muutto, pitää hyvissä ajoin laittaa ylimääräiset huutikseen, kuten tuhat muutakin tavaraa.