G: Kuinka paljon sairaslomapviä tänä ja viime vuonna sekä ammattisi?
Kommentit (40)
täyteen tulee se 365 päivää 31.5.2009
kokki
tänä vuonna oon ollut 1 päivän oksennustaudissa
opettaja
ja ammatti-ylläripylläri-sairaanhoitaja!
lapset 3 ja 5. Omia sairaslomapäiviä 0.
Projektisihteeri olen.
täyteen tulee se 365 päivää toukokuun viimeinen päivä...töihin paluuta ei enää kokiksi ole =(
Kokki
Viimevuonna kaksi (keuhkoputkentulehdus)
Tänä vuonna viisi (noro kolme päivää, angiina kaksi päivää, toinen sairastamani angiina iski "onneksi" lomalla niin ei tullut turhaan oltua poissa töistä).
Taudit kaikki työperäisiä.
Sairaanhoitaja päivystyksestä
Viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä kaksi.
Osastonhoitaja kaupanalalla.
mutta tuliskohan kuitenkin suurin osa noista sairaslomapäivistä heistä, jotka ovat pitkällä sairaslomalla.
Lasten vuoksi tänä vuonna 3, viime vuonna ehkä viisi
viime vuonna 0
tänä vuonna olen 2 päivää hoitanut sairaita lapsia (lapset 4 ja 5 -kova oksennustauti oli)
kotiäiti. Sairaana kyllä olen ollut. Eikä kyllä ole ollut mitään muitakaan lomapäiviä...
viimevuonna olisi ollut 4pv hammassäryn takia, mutta en pitänyt niitä. Muuten 0
Laitoshuoltaja/hoitoapulainen
viettänyt sängyssä, tosin välissä tein töitä läppärillä.
Ammatti on yrittäjä (kuumeessa olen ollut reilun viikon ajan mutta töitä tehden)
ja työhistoriaa takana jo 20v.
Kerran kävin terv,keskuksessa kun tunsin itseni niin kipeäksi, mutta eipä edes tutkittu kunnolla. Sattui olemaan loma silloin, joten en pyytänyt saikkua. Sen kokemuksen jälkeen en aio "pienistä" valittaa. Kuolenkin varmaan työn ääreen.
..sairastan migreeniä jonka johdosta on tullut muutama poissaolopäivä sitten mursin jalkani jonka johdosta jouduin olemaan 4 vkoa pois ja sen päälle vielä noro, eli noin 5 vkoa olen pos töistä ollut. Ja töissä olen IT alalla.
Vuonna 2007 2 päivää. Syy: Noroviruksen aiheuttama vatsatauti.
Vuonna 2008 0
Vuonna 2009 3pv lapsen sairauden takia.
Lapsia 2 10v ja 6v.