Tosiystävää etsimässä
Hei!
Löytyisikö jostain päin Suomen maata ystävä jonka kanssa vaihtaa ajatuksia vaikkapa kirjeiden välityksellä sillä sähköpostiti tuntuvat persoonattomilta ja meseily ei jaksa kiinnostaa mutta jos asuttaisiin inhimillisen matkan päässä voitaisiin joskus tavatakkin. Siis etsin ystävää jakamaan ajatuksia elämän iloista ja suruista sekä harmaasta arjesta.
Itse olen nelikymppinen kolmen enemmän tai vähemmän murkku-ikäisen lapsen työssä käyvä äiti-ihminen. Sillä ei ole väliä minkä ikäinen olet pää-asia että kynä pysyy kädessä ja saat tekstiä paperille sekä tunnut olevan samalla aaltopituudella aina ei kaikki voi olla hyvin ja aurinkoista eikä arjen tarvitse sujua kuin tanssi :)
Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen sarista@suomi24.fi niin vaihdetaan etanpostiosoitteita ja katsotaan jos näin löytyisi se tosiystävä isolla Y.llä :)
Hei! olen 32-v. työssä käyvä äippä Loviisasta. itselläni 3-vuotta täyttävä poika. asun avoliitossa. olisi kiva tosissaan saada ystäviä vaikka sitten etanapostiinkin asti jos kauempaa...
hellu@sulo.fi