Talent-sensaatio on 48 v. ja neitsyt
Olen nähnyt monta tuon näköistä ja vielä rumempaakin rouvaa.
Kommentit (8)
18.04.2009
Kaikkien huulilla oleva Iso-Britannian Got Talent -sensaatio Susan Boyle on tunnustanut, ettei ole koskaan edes suudellut miestä.
Boyle onkin The Sunin mukaan toiveikas, että pääsisi huikean menestyksen siivittämänä myös treffeille. Vielä kutsuja ei ole tullut, vaikka Boyle on saanutkin positiivista palautetta roppakaupalla.
Boyle löi ällikällä tuomarit, jotka olivat yleisön kanssa jo tuominneet naisen ulkonäön perusteella. Tuomarit ovatkin jälkikäteen pyydelleet nöyrästi anteeksi ennakkoasennettaan.
Brittien Talentissa pääsi jatkoon myös uhkea strippari.
http://www.findance.com/uutiset/6416/talent-sensaatio-on-48-v-ja-neitsyt
hapenpuutteesta synnytyksessä. Boyle asuu vieläkin vanhassa lasten huoneessaan ja hänen äitinsä oli juuri ennen kuolemansa ilmoittanut tyttärensä tuohon kilpailuun.
Ihan kyynel tuli silmiin, kun katselin ja kuuntelin youtubesta :)
Ihan kuin eivät olisi kuulleet aiemmin. Tositositeeveetä.
kulmakarvat siistittyinä,suoremmassa kampauksessa ja kevyessä meikissä hän olis ihan tavis, varsinkin farkuissa ja tunikassa.
Aivan ihana mennikäisen oloinen äärettömän iloisen ja positiivisen näköinen ihminen, jolla on valtavan ihana ääni.
Olen täysin myyty!
Olen kuunnellut häntä tänään youtubesta jo monta kertaa. Toivottavasti voittaa Susan kilpailun. Todellinen tuhkimotarina :)
ruma ole. Jälkeenjäänyt hän on ja se on se, mikä hänestä näkyy.
Oletan näin. Itse olen kaunis rouva ja äiti. Heh heh.