Kerttu, Tilda, Hilkka vai Hilda?
Tildasta tulee Tilta ja Kerttu..ei ole suosikkini.
Kommentit (33)
Omalle tytölleni en kuitenkaan antaisi nimeksi Hilkkaa enkä Tildaa, koska sen nimiset löytyvät jo tuttavapiiristä. Sen sijaan jos vielä tytön saan, hänestä tulee Kerttu erään todella rakkaan, jo edesmenneen ihmisen mukaan.
Meillekin tulee Hilda, jos vielä tyttö tulee. :-)
D ei sovi suuhuni ja Kerttu ei kuulosta tässä yhteydessä niin raikkaalta kuin Hilkka.
Kauniin nimen saa tytär, valitsette näistä minkä tahansa. :)
ja Tilma.
Ihan vaan laitoin, jos ei ole tullut mieleen.
Tykkäätkö nimistä, miksi, miksi et ja mikä sinusta olisi kaunein tyttärelleni?
1. Hilda, aivan ihana ja persoonallinen. Saa hymyilemään.
Muut yhtä kivoja ja kauniita nekin.
Kerttu - Kiva reipas ja perinteinen nimi, vähän tulee kyllä assosiaatiot leppäkerttuun ja the joulukalenterin Kerttu Santaseen :)
Tilda - Tosi ihana ja kaunis nimi! Lausumisen koen vain vähän hankalaksi tuon ld-yhdistelmän takia.
Hilkka - Tulee ikäviä ihmisiä ja Punahilkka mieleen, en siis henkilökohtaisesti pidä.
Hilda - Aika tasavertainen Tildan kanssa, harvinaisempi vain. Sama lausumisongelma.
Kerttu on mun suosikki, sitten Hilda. Kerttu on jotenkin niin söpö vaan, en osaa tarkemmin selittää.
Ehkä vähiten tykkään Hilkasta, Tildakin ok.
Tildoja, Hildoja ja Kerttuja on varmaan enemmän kuin pikku-Hilkkoja, mutta minä tykkään tuosta Hilkasta.
Hilda. Hilkka ei missään nimessä, noista vaihtoehdoista. Hilda on vaan kaunein. Tykkään d-kirjaimesta:)
Ehdottomasti Hilda tai Tilda ei oikeastaan väliä kumpi!
Sulla on samanlainen nimimaku kuin mulla! Meille tuli Hilda :) Eli kannatan Hildaa. Se on kaunis nimi, kuulostaakin kauniilta.