Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen syntyi rv 37+5, milloinkohan kakkonen?

14.12.2008 |

Kokemuksia on tietty niin paljon kuin on äitejäkin, mutta silti niitä on kiva kuulla... Mulla nyt rv 38+1, ja siis toinen lapsi kyseessä. Esikoinen syntyi rv 37+5, ja koko ajan on ollut tunne, ettei tämä toinenkaan varmaan ainakaan yliaikaiseksi mene. Laskettu aika minulla on 27.12., ja olisi tietenkin mukava olla joulu kotona, joko vauvan tai mahan kanssa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ei varmuutta voi tietää ennen kuin se synnytys sitten on ohitse...

Mulla ykkönen tuli rv39+5 ja kakkonen olikin sitten ihan eri linjan miehiä, joka otti kunnon varaslähdön ja tupsahti maailmaan rv31+1. Kolmas tuli 37+3 ja neljännen kanssa olen jännännyt jo monen monta viikkoa koska tulee. Toivotaan, että vauvasi valitsee syntymäpäivänsä nyt tulevalle viikolle osuvaksi...

Katjalah&nelonen rv32+0

Vierailija
2/2 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottahan se on etta on aiteja jotka synnyttaa "aina" ennen laskettua (esim. mina) ja toisaalta niita joilla menee "aina" yliaikaiseksi. Eli kylla kai sinulla on aika hyvat mahdollisuudet pieneen "joululapseen". Mutta kuten laakarit on mulle monta kertaa sanoneet, kukaan ei oikeastaan ymmarra taysin sita mekanismia joka johtaa synnytyksen kaynnistymiseen eli sen ennakoiminen on tosi vaikeaa. Tosiaalta meni miten meni, olet hyvilla ja turvallisilla viikoilla ja periaatteessa siis ainakin vauvan kannalta lienee sama syntyyko nyt vai muutamaa viikkoa myohemmin; aidilla voi tietysti olla hiukan tukalammat oltavat mita pidempaan odotus jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla