Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siivoojilla pitää olla sellaiset kammottavat löysät vaatteet ja vielä joku liivi?!

Vierailija
18.04.2009 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työasussa on tärkeintä et on helppo tehdä töitä. Ja kestää pesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkiminen ja käsien ojentelu 8 tuntia kireissä vaatteissa ei olis kovin terveellistäkään. Sitäpaitsi siinä hommassa tulee hiki ja löysä paita/takki tuulettaa lämpöä paremmin.

Vierailija
4/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noista asuista on käytännöllisyys ja mukavuus kaukana.

Varsinkin housut oli kamalat. Kävellessä ne roikkuivat ja meinasivat tippua, mutta kyykistyessä kiristivät jotenkin hassusti. Samat vaatteet oli miehille ja naisille. Minulla oli paita, joka oli polviin asti, uskomattoman pitkä ja kapea.

Ja näitä vaatteita oli pakko pitää vaikka siivottavissa kohteissa ei ollut muita paikalla. Ei voinut laittaa omia verkkareita, vaikka niissä olisi siivoaminenkin sujunut huomattavasti helpommin.

Vierailija
5/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla paljon taskuja. Avaimille, kännykälle, kynälle ja muistivihkolle ynm. mitä niiden nyt tarvitseekaan kulettaa mukanaan.

Siivojan työ on monipuolista liikuntaa. Useasti täytyy mennä esim. kyykkyyn. Helpompihan se vähän löysissä vaateissa tehdä.

Sitäpaitsi asiakkaat ei varmaan tykkäisi jos joku nuori tyttö topissa siivoilisi.

Vierailija
6/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi siivoojatyttöjä ahdistellaan muutenkin, saati jos asut olisivat sieviä.

Vierailija
7/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi siivoojatyttöjä ahdistellaan muutenkin, saati jos asut olisivat sieviä.

Vierailija
8/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saatiin talon puolesta vain paidat. Itse piti tuoda musta hame tai shortsit.

Mulla on korvat punaisena pelkästä ajatuksesta... Mulla oli vain yhdet shortsit, aivan älyttömän lyhyet. Ne eivät edes kunnolla näkyneet sen paidan alta. Ihme, että kukaan ei valittanut!

:)

Vierailija
9/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvat punaisena pelkästä ajatuksesta... Mulla oli vain yhdet shortsit, aivan älyttömän lyhyet. Ne eivät edes kunnolla näkyneet sen paidan alta. Ihme, että kukaan ei valittanut!

Vierailija
10/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teetetä mittojen mukaan, mutta saa kyllä esim kokoa 36 tai kokoa 40 tarpeen mukaan. Älkää nyt liioiteltko!

Mutta useimmitenhan siivoojien on tarkoitus "sulautua seiniin" eli olla mahdollisimman huomaamattomia työtä tehdessään. Siksi kai nuo uniformut.

Vierailija
12/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli vaatteetkin paremmat kuin hänellä ja meikit ja hiukset vimpan päälle

Vierailija
13/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummemmin hikoiluta saatika kumartelemaan joudu. Työvaatteet on vaan nyt ne mitkä työpaikan puolelta saa ja niillä mennään. Seiniin toivottavasti ei sentään sulauduta ja miksi pitäisi?

Vierailija
14/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummemmin hikoiluta saatika kumartelemaan joudu. Työvaatteet on vaan nyt ne mitkä työpaikan puolelta saa ja niillä mennään. Seiniin toivottavasti ei sentään sulauduta ja miksi pitäisi?

Vierailija
15/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kammoja/käytännöllisiä kummallakin.

Vierailija
16/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaan siivoa joka päivä 8 tuntia, silti on hiki. Tietty jos tekee etanavauhtia hommat, missähän työpaikassa saa niin hitaasti nykyään tehdä?

Vierailija
17/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hiki tulee ihan siitä kun siivoaa täysin väärin niin ergonomisesti, kuin välineidenkin puolesta. Liikaa vettä, huonoa suunnittelua, liikaa aineita ja kaikkea väärässä suhteessa väärissä paikoissa.

Työkaveri valmistui laikkariksi muutama kuukausi sitten ja vieläkin vääntää mopinvarrret melkein mutkalle ja pitää varret joko liian pitkinä tai lyhyinä ja jynssää niin pirusti. Niskat on kipeenä ja tukka tahmasena, mutta kyllä kipu opettaa mikä on väärin. Hoitotyötä pohjalla hänellä lähes 30 vuotta. Oppii kyllä yrityksen ja erehdyksen kautta lähes joka viikko jotain uutta siitä kuinka kevyttä tämä työ oikeasti on.

Enkä tosiaan siivoa joka päivä 8 tuntia, silti on hiki. Tietty jos tekee etanavauhtia hommat, missähän työpaikassa saa niin hitaasti nykyään tehdä?

Vierailija
18/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesällä hiki valui noroina lattialle. Rappukäytävät on kuumia kesähelteillä ja kun vielä jotuu kiipeämään rappuset ja on se niiden pesukin kovaa hommaa.

Ihme jos ei hiki olisi tullut.

Saunatkin usein vielä lämpimiä, kun niitä juuriharjalla hinkkasi seiniä myöden. Saunojen ja pesutilojen pesu se hikistä puuhaa vasta onkin.

Vierailija
19/19 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei tekisi mitään.. Mutta mikä tekee pesutilojen siivoamisen hikiseksi puuhaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi