Anoppi ei puhu minulle enää, koska lähden opiskelemaan! Merry Christmas vaan kaikille.
Kommentit (27)
Minusta on noloa, että on vanhempia jotka eivät anna edes vähävaraisille lapsilleen vaikka varaa olisi. Ollaan molemmat onnellisia tahoillamme.
Ap sanoi, että hänen vanhemmillaan on rahaa vaikka kuinka ja haluavat auttaa. Vaikka tulot onkin monen mielestä suuret, niin varmasti ap perhe on tottunut elämäänkin suureellisesti. Miksi siis tapaoja muuttamaan, jos vanhemmat ovat halukkaita auttamaan, jotta elintaso säilyy. Kyllä minä ainakin ottaisin avun vastaan ja tekisin edelleen niitä etelänmatkoja ja nauttisin "rikkaasta" elämästä.
Terv. keskituloinen, jonka perheen nettotulot yhteensäkään eivät ole lähellekään 5000€
Minusta on noloa, että on vanhempia jotka eivät anna edes vähävaraisille lapsilleen vaikka varaa olisi. Ollaan molemmat onnellisia tahoillamme.
rahat oikein menevät, jos sun vanhempien pitää vielä antaa teille rahaa???!!!
En ymmärrä tätä asiaa, mutta kaipa se on sitten niin, että opiskelevan vanhemmankin perheessä pitää päästä Thaimaaseen pari krtaa vuodessa ja muihin kaukolomakohteisiin. Vaikka ne reissut sitten tehtäisiinkin vanhempien rahoilla. Uskomatonta kyllä. "Kaikki mulle heti nyt ja mistään ei voida tinkiä" on ilmeisesti ap:n mentaliteetti elämässä. Tosi rankkaa hyväksikäyttöä.:(
Ajattelin jo alkuun, että tämän on tarkoitus aiheuttaa närää tuon rahan takia. Aika hyvä ap;)
Eipähän tarvitsisi enää riidellä miehen kanssa siitä, kuinka usein pitää raahautua anoppilaan, kun voisin vain todeta ettei anoppi halua mua sinne.
Herranjumala kun toihan on ihan NOLOA kun aikuiset ihmiset repii rikkaina OMILTA vanhemmiltaan rahaa. Kyllä siitä rahasta voi kieltäytyäkin;)