Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei puhu minulle enää, koska lähden opiskelemaan! Merry Christmas vaan kaikille.

Vierailija
14.12.2008 |

Onnea opiskeluun:::))

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tässä repii vanhemmiltaan rahaa. Vanhemmilla on rahaa niin etteivät tiedä mitä sillä tekisivät. Antavat siis sinne minne haluavat, eli lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Mikä siinä teitä mättää? Haiskahtaa kateudelta.

Ja kyllä teillekin varmaan kelpaisi, jos hyvillä mielin annettaisiin.

Herranjumala kun toihan on ihan NOLOA kun aikuiset ihmiset repii rikkaina OMILTA vanhemmiltaan rahaa. Kyllä siitä rahasta voi kieltäytyäkin;)

Vierailija
22/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, että on vanhempia jotka eivät anna edes vähävaraisille lapsilleen vaikka varaa olisi. Ollaan molemmat onnellisia tahoillamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että hänen vanhemmillaan on rahaa vaikka kuinka ja haluavat auttaa. Vaikka tulot onkin monen mielestä suuret, niin varmasti ap perhe on tottunut elämäänkin suureellisesti. Miksi siis tapaoja muuttamaan, jos vanhemmat ovat halukkaita auttamaan, jotta elintaso säilyy. Kyllä minä ainakin ottaisin avun vastaan ja tekisin edelleen niitä etelänmatkoja ja nauttisin "rikkaasta" elämästä.

Terv. keskituloinen, jonka perheen nettotulot yhteensäkään eivät ole lähellekään 5000€

Vierailija
24/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, että on vanhempia jotka eivät anna edes vähävaraisille lapsilleen vaikka varaa olisi. Ollaan molemmat onnellisia tahoillamme.

Vierailija
25/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat oikein menevät, jos sun vanhempien pitää vielä antaa teille rahaa???!!!

En ymmärrä tätä asiaa, mutta kaipa se on sitten niin, että opiskelevan vanhemmankin perheessä pitää päästä Thaimaaseen pari krtaa vuodessa ja muihin kaukolomakohteisiin. Vaikka ne reissut sitten tehtäisiinkin vanhempien rahoilla. Uskomatonta kyllä. "Kaikki mulle heti nyt ja mistään ei voida tinkiä" on ilmeisesti ap:n mentaliteetti elämässä. Tosi rankkaa hyväksikäyttöä.:(

Vierailija
26/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo alkuun, että tämän on tarkoitus aiheuttaa närää tuon rahan takia. Aika hyvä ap;)

Vierailija
27/27 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitsisi enää riidellä miehen kanssa siitä, kuinka usein pitää raahautua anoppilaan, kun voisin vain todeta ettei anoppi halua mua sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi