Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos parisuhteen toinen osapuoli ei käytä alkoholia ollenkaan

Vierailija
18.12.2022 |

Miten olette ratkaisseet jos toinen haluaa kuitenkin kohtuudella rentoutua ottamalla silloin tällöin? Onko parempi lopettaa suhde jostoinen ei hyväksy ollenkaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi erota jos liian erilaiset intressit.

Vierailija
2/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meistä se joka ei käytä ollenkaan. Olen todennut miehelle, että minua ei kiinnosta mitä tekee kun on ulkona kavereiden kanssa, mutta pidän vähän turhana sellaista, että selvän ihmisen (minun) seurassa tarvitsisi juoda. Joskus mies juo yhden oluen kun ollaan jossain ulkona. Ei ole todennut kokevansa ongelmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut. Ex raitistui, eikä siitä enää mitään tullut. Siitä tuli vähän tylsä.

Vierailija
4/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla käyttämättä itse ja olla hyväksymättä toisen käyttöä. Jos ei hyväksy toisen käyttöä niin yhdessä ei voi olla.

Vierailija
5/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut. Ex raitistui, eikä siitä enää mitään tullut. Siitä tuli vähän tylsä.

Jäit jälkeen

Vierailija
6/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa jo pelkkä haju. Lähden siskolle, kun mies ottaa muutamia viikonloppuja vuodessa.

Vierailija
7/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit jälkeen

Totta, siitä tuli liian aikuinen.

Vierailija
8/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin alkoholin käytön melkein kolme vuotta sitten, mutta vaimolle maistuu edelleen. Ei tuo ole suhdettamme rassannut. Hän ei ymmärrä lopettaa alkon käyttöä enkä minä enää aloita uudelleen.

Vierailija
9/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aktiivinen harrastaja ja arvostan terveellistä elämää. Sellaista vihersmoothie namaste-jooga live love laugh -elämää.

Jos mies priorisoisi kaljottelua, en usko, että olisin kovin kauaa kiinnostunut katselemaan häntä. Tanssahtelisin toisaalle harrastamaan akrobaattista ja estotonta seksiä.

Vierailija
10/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ei juo ollenkaan niin toisen pitää juoda kahden edestä. Nih.

Vierailija
11/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne että mies ei juo koskaan ja haluaa etten minäkään. Myös kaikki muu elämä ja ystävät jääneet. Nyt on rakastumisvaihe ohi ja muutettu yhteen. Pelkään ettei suhde kestä tätä. Koen olevani ansassa ja kaikki hauskanpito ohi elämässä jos jatkan tässä suhteessa. En halunnut näin tylsää elämää.

Vierailija
12/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa jo pelkkä haju. Lähden siskolle, kun mies ottaa muutamia viikonloppuja vuodessa.

Olet oikeassa siinä että haju kuvottaa. Onneksi meillä oli jo muutenkin omat makuuhuoneet.

Olen siis tuo edellä kirjoittanut, kolme vuotta sitten lopettanut.

Vierailija
13/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani ei ota ollenkaan alkoholia. Itsekään en kyllä paljoa käytä mutta viinilasillinen menee joskus. Ei siinä sen kummempaa ole tarvinnut ratkaista. Ei mun kumppani mun tekemisiä rajoita.

Vierailija
14/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohtuudella" on joillekin 2 mietoa, kerran kahdessa kuukaudessa. Toisille jotain muuta. Mikä määrä on kohtuudella ja missä se otetaan, onko baari renttupaikka verrattuna kotiin. On ihmisiä jotka kokevat että toinen muuttuu jo 2 juoman jälkeen radikaalisti, siksi kai toivovat selvää. Tai jos toinen juo muualla runsaasti, vaikka serkulla käydessä. Joku voi nähdä alkoholin syvemmän olemuksen, mitä se tekee, se on toksinen aine kuten jotkut lääkkeet (ei kaikki kuurina). Sitten on hoitavammat luomuyrtit joissa ei ole toksisuutta samoin kuten alkoholissa. Yskänlääkkeessä voi olla taas hyvä apuaine.

Vierailija
15/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo parikin annosta haisee oksettavalle. Lisäksi hiilihapot eli röyhtäisy ja piereskely. En arvosta.

Vierailija
16/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei juurikaan juo, minä taasen tykkään ottaa lasillisen viiniä, jos tehdään hyvää ruokaa viikonloppuna. Onneksi on puolikkaita viinipulloja. Ei ongelmaa kenelläkään osapuolella.

Vierailija
17/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne että mies ei juo koskaan ja haluaa etten minäkään. Myös kaikki muu elämä ja ystävät jääneet. Nyt on rakastumisvaihe ohi ja muutettu yhteen. Pelkään ettei suhde kestä tätä. Koen olevani ansassa ja kaikki hauskanpito ohi elämässä jos jatkan tässä suhteessa. En halunnut näin tylsää elämää.

Miten hauskanpito on viinasta kiinni?

Vierailija
18/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ei juo ollenkaan ja suhteen alussa oli sitä mieltä, että voin juoda, kunhan hänen ei tarvitse olla paikalla. Sitten ajan kuluessa näki minun juomistani ja tajusi, että minun juomiseni ja joidenkin muiden ihmisten juominen on aika eri sarjassa niin määrien kuin käytöksen suhteen. Nykyään haluaa olla paikalla, kun juon, ja välillä jopa kannustaa ottamaan lisää, koska en kuulema oo juonut vielä tarpeeksi.

Vierailija
19/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpojen ongelmia

Vierailija
20/31 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hauskanpito on viinasta kiinni?

Eihän se ole pakko olla viinaa. Hauskaa voi pitää muillakin päihteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän