Where is Jack and where is Jill?
Voi että vihasin enkkua! Olin Catherine, vm -76.
Kommentit (59)
Toisen perheen sukunimi oli Brown, olisko olleet Ann ja Jack.
Jane vm. -70, ja kun alettiin kiusaamaan tyyliin Tarzan ja Jane muutin seuraavana vuonna Janetiksi.
vaiheessa kirjan henkilöt vierailivat suomessa ja joku heisä sanoi ette ole koskaan nähnyt niin paljon jäätä.
Mun nimi oli Ann, ja se vaivasi. Olen oikeasti Anu ja se nimi piti olla jotain samanlaista ku oma. Mutta olisin halunnu ite päättää ja valita jonku ihanan nimen (en edes tiedä, minkä olisin valinnu..=)).
T. vm-78
Mmitäs te olitte muissa kielissä? Mä olin ruotsissa Lisa, saksassa Heike.
I loved English back then, but on upper classes I got too lazy and didn't like the books.
And here is Ann and here is Bill :)
Judy
Muistatko nämä enkuntunneilta? Mitä vuosimallia olet ja mikä olin nimesi enkuntunneilla? Minä olen -78 ja nimi oli Betty.
and I was born 1973 :)
But where´s the cat ???
My name is Ann (Anne in real life), boring.
And cat is in the moon.
Mutta:
This is Spot. Spot is a dog.
Kirjasarjan nimi taisi oola SIIE, Say it in English?
Betty vm. -72
Kirjat ovat kovassa käytössä lapsellani. Hän on enkuntaitoinen, joten menee ihan satukirjoista.
What is this and what is that?
This is a mouse and that is a cat.
The cat is running after the mouse
the mouse is running around the house.
Olen vm -77 ja mun nimi oli Sandra.
Oliko kissan nimi Silky?
Terv. Margaret-74 (olisin halunnut olla Anne, Viisikko-kirjojen mukaan, mutta ei käynyt kun luokassa oli jo Ann)
Olen vm -77 ja mun nimi oli Sandra.
Oliko kissan nimi Silky?
Joo, SIIE se oli. :) Ihanaa, enkku oli ihanaa. Katsoitteko ikinä Muzzy in Gondolandia? Se tuli silloin telkkarista ja meidän enkuntunneilla katsottiin välillä.
Se kissa tais olla Silky. Kuulostaa etäisesti tutulta..
Vuonna -71. Siihen aikaan ei näemmä kirjasarjat uudistuneet vuosittain.
SIIE oli käytössä. Aika erilaista englannin opiskelu nykyään, kuin itsellä kouluiässä.
t: Kate -80