Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen syrjäytynyt, onko jokin paikka
17.04.2009 |
jonne voisin mennä ongelmineni ja saisin apua asioiden selviämiseen?
Kommentit (3)
että ei siellä oteta kantaa ihmisen konkreettisiin elämänongelmiin sinänsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
KELAn, työkkärin, sosiaalitoimen ym. asiakas? Mikä on syy syrjäytymiseesi? Mikäli kärsit esim. alko- tai mielenterveysongelmasta on A-klinikka tai mt-toimisto hyvä osoite lähteä selvittämään asiaa. Jos olet joutunut työttömäksi voisit kysyä työkkäristä jtn kurssia. Päivätoimintakeskukset, KELAn kuntoutukset...
Vaikea sanoa tilanteesta näillä tiedoilla.
Alue: Aihe vapaa
Mielenterveystoimisto, aikuisneuvola, sosiaalityöntekijä tulee mieleen...