Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio-korvike-purkkiruoka-kertakäyttövaippa-vinkku mammat hoi!

Vierailija
17.04.2009 |

Kuinka monta näin täydellistä äitiä löytyy?

Täällä yksi. Vauva 6 kk.

Synnytin sektiolla.

Käytän korviketta.

Syötän purkkiruokaa.

Käytän kertakäyttövaippoja.

Juon silloin tällöin lasin pari punkkua.

Mitä muita epätäydellisyyksiä joukostamme löytyy?

Ketju pystyyn.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin alateitse

annoin korviketta alusta asti

tein itse kaikki soseet

käytän kertokäyttövaippoja

juon humalaan asti 2-3 kertaa vuodessa. nyt juuri on sellainen ilta ja 1v8kk ikäinen lapsi on tädillään. muuten juon jouluna ja synttärinä ehkä lasin punkkua.

Vierailija
42/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat saaneet alkunsa luovutetuista munasoluista, eli enhän mä oo äiti ollenkaan.. Ja syntyneet sektiolla kaikki kolme.

Ruokana on ollut korvike ja varsinkin kaksosilla purkkiruoat. Esikoisen aikana vielä vähän jaksoin tsempata ja keittelin itse soseita, joita kaikki lapset ovat inhonneet.. :) Eli mä olen huono kokkikin!

Kertakäyttövaipoissa ovat myöskin saaneet kulkea, yhtään ei kiinnosta kestorättien pesu. Muutaman läpipissatun koettelemuksen jälkeen jätin kestot pitkäpinnaisemmille.

Mammakerhoja ja puiston hiekkiksen reunalla ponnistusaikojen pituuksien vertailua inhoan sydämeni pohjasta. Ulkoillaan ja puistoillaan pahimpien kotimamma-aikojen ulkopuolella.

Mä saatan juoda siiderin yömyssyksi viikollakin, tai lasin viiniä. Pari kertaa vuodessa otan reilut kännit ja käyn baarissa, vaikka olen vihitty vaimo ja äiti. Siunatkoon! :)

Onneksi kuitenkin, lasten vauva-aikaa lukuunottamatta olen suht kunnollinen eko-luomu-körtti-pullanleipojamamma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jós syöttää lapselle purkkiruokaa?

Käyttää kertakäyttövaippoja?

Tai sektio?

mulle huono äiti on ihminen joka ei välitä lapsestaan.

Vierailija
44/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki nuo samat kuin ap:llakin eli sektio, korviketta (tosin myös imetystä), purkkiruokaa, kertakäyttövaippoja ja juon jonkin verran alkoholia.

Sen lisäksi seuraavat "synnit": Menin töihin, kun lapsi oli vasta 9 kk iässä (tosin lapsi meni hoitoon vasta 1 v 4 kk iässä), olen ostanut kaikki vauvatarvikkeet ja -vaatteet uusina, tein töitä jo äitiys- ja vanhempainvapaan aikana, jolloin lapsella palkattu hoitaja, lapsi saa melko paljon makeaa.

Huh, mikä lista! Vastapainona mainittakoon, että olen tarkka hygieniassa, television katselussa (eli ei katsella) sekä raskausaikana noudatin täydellisesti suosituksia eli nollalinja alkoholissa enkä syönyt mitään kiellettyä.

Vierailija
45/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saan ehkä pisteitä siitä, että äitiysloman paras päivä oli se, kun menin takaisin töihin.

ja joo, puuroa ei syödä. inhoon sitä lautasiin liimautunutta limaa. puistossa olen ollut muistaakseni kaks kertaa. ja pahin: meikkasin synnytykseen!

Vierailija
46/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin sektiolla

En käyttänyt korvikkeita, eli täysimetys 6kk ja imetin kaksivuotiaaksi

Syötin purkkiruokaakin

Käytin kestovaippoja

Juon tosi harvoin, voisin sanoa, että olutpullo ehkä kerran kahdessa kuukaudessa

Eli epätäydellinen olen minäkin, tosin sektiosta en tunne syyllisyyttä ;-)

Vierailija
47/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koeputkivauvaa, molemmat sektiolla synnytetty. No, tätä luonnotonta äityittä yritin kompensoida imettämällä pitkään (en varmaan muuten, mutta kun en onnistunut vauvaa aikaiseksi luomusta saamaan synnyttämisestä puhumattakaan niin jotain piti yrittää).

Kertiksiä käytetty vain, pottatreeneistä ei ole todellakaan vauhkottu, nuorimmaisella kohta 4v edelleen yövaipat käytössä enkä todellakaan hermoa yökuivaksi oppimisen suhteen.

Meillä nukutaan perhepedissä edelleen ihan vain minun laiskuuteni vuoksi, en jaksa yrittää opettaa nukkumaan omassa sängyssä. Eiköhän ne viimeistään murkkuikäisenä jo omaan sänkyyn halua.

Alkuun tein soseita allergioiden vuoksi, mutta nyt syödään vähintään kerran viikossa joka-äidin-pikaruokaa eli maksalaatikkoa ja pinaattilettuja.

Kaikesta palavasta innostani tulla äidiksi huolimatta menin takaisin töihin heti äitiysloman päätyttyä. Ihan vain siksi, että pakko saada ajatella muutakin kuin vauvojen virikkeitä.

Niin ja omasta mielestäni olen loistoäiti.

Vierailija
48/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin sektiolla.KYLLÄ

Käytin korviketta.KYLLÄ

Syötin purkkiruokaa.KYLLÄ

Käytin kertakäyttövaippoja. (vauva käytti) KYLLÄ

Juon silloin tällöin lasin pari punkkua.EI, JUON ENEMMÄN.

Vierailija
49/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin sektiolla. -mä olen ollut sektiossa kolmesti

Käytän korviketta. -meillä kaikki neljä lasta ovat saaneet korviketta

Syötän purkkiruokaa. -ja kaikki neljä ruokittu purkkiruolla vauva-aikana

Käytän kertakäyttövaippoja. -kaikki olleet myös kertakäyttövaipoissa

Juon silloin tällöin lasin pari punkkua. -en tykkää punkusta, enkä muutoinkaan alkoholista.

Vierailija
50/50 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vauvaa - kaksi sektiota

Molempia pulloruokittu 4 kk:n jälkeen

Luotan purkkiruokaan ja totuttelu tavalliseen ruokaan alkanut vasta reilun vuoden jälkeen

Kertikset käytössä, harkinnut olen kestoja, mutta ei lähelläkään vielä toteutusta

ja juon joka viikonloppu muutaman oluen

Hiekkalaatikolla viihdyn koska siellä on toinen yhtä TÄYDELLINEN äiti kuin minäkin olen ja jonka kanssa voimme vaihtaa mielipiteitä tästä taivaallisesta kotiäitiydestä...

Silloin tällöin käyn tuulettumassa kodin ulkopuolella, jolloin olen humalassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan