Miten saisi selville onko mies pettänyt?
Tyttöystäväni oli eilen yötä ja he joivat mieheni kanssa viiniä. Minä menin aikaisin nukkumaan kun menin aamulla töihin. Viinilasit oli jäänyt kesken, ja aamulla kun soitin oli mies ihan outo. Kysyin että mitä täällä on tapahtunut mutta vastaukset oli epäselviä, ehkä kun oli juuri herännyt. No kotiin päästyäni kysyin molemmilta onko heillä jotain. Mies kääntää asian niin että minulla on kun kerran tuommoisia kyselen ja ystäväni selittää että en mä nyt sun mieheesi sekaannu vaikka kaikkiin muihin sinkkuihin ja varattuihin kyllä... Miten mä saisin selville jotain vai olenkohan vain luulosairas?
Kommentit (20)
joten en voi vaatia että muut tulee kahdeksan aikaan nukkumaan. Ystäväni on meillä usein yötä, mutta nyt tuli ekan kerran outo olo.
ap
mutta itse kokeilisin sellaista äärettömän rauhallista lähestymistapaa. Vaikka oikeasti olisinkin heittämässä miestä pihalle, niin tiedustelisin ystävällisesti, että voisiko hän nyt vaan kertoa mitä on tapahtunut, että voin kyllä antaa anteeksi (vaikken voisikaan), mutta haluan tietää. Vaikkapa tautien takia, jos ystäväsi kerta on sellainen jakorasia. Ja että jotain tällaista on sattunut vaikka ennenkin.
taidan yrittää tota, pian mies tulee kotiin.
ap
ilman, että mies pääsee tarkistamaan, että ystäväsi just tunnusti kaiken ;)
Sanot että olet juuri8 jutellut ystäväsi kanssa ja nyt tahdot että mies kertoo kaiken itse rehellisesti, niin voit antaa anteeksi hänelle jos vain on nyt rehellinen sillä "tiedät jo kaiken".
Ole rauhallinen ja vetoa hänen rehellisyyteen ja siihen että annat anteeksi eikä se sinusta ollut niin iso asia verrattuna miehen rehellisyyteen.
tunnustuksen poikaystävältä.
Vihjasin, että saatan jo jotain tietää ja että minua ei haittaa kunhan hän vain on rehellinen. Sitten palajsti olleensa sängyssä kahden eri naisen kanssa amana lomaviikonloppuna ja minä tietyati yllätyin ja raivostuin :D mutta sainpa totuuden, minkä halusinkin. Ja eron ;)
Mut ei tällaista kyllä tosielämässä tapahdu koska av-mammat ovat niin mustasukkaista sorttia, että eivät ikipäivänä jättäisi miehiään toisen naisen kanssa kahden, edes sen ystävän:D
tässä vielä tiedetä mitä on tapahtunut, jos mitään. Aika epäilyttävää kyllä. hmph. Saa olla aika hyvä kaveri kun luotat noin paljon?
että valehtelet miehelle että ystävädi tunnusti osittain ja kysyt mikäö sai sinut tekemään tuollaista?
Tai sitten lähetät miehen puhelimesta naiselle viestin että kyselikö x (=sinä) jotain? ja mitä vastasit? Ja odotat mitä ystäväsi vastaa viestiin..
...mutta toimisin kyllä aika lailla niin kuin jotkut ovat sanoneet.
Sanoisin että: "Kuulin ystävältäni nyt yhden puolen tarinasta mutta ennen kuin teen päätöksiä miten asiaan suhtaudun niin haluaisin kuulla myös sinun versiosi asiasta. Haluaisin nyt kuulla aivan kaiken mitä sinulla on kerrottavaa asiasta".
Ja sitten ei kun kuuntelemaan. Voi olla että miehen pokeri pitää - luultavasti ei. Tai sitten oikeasti mitään ei ole tapahtunut.
Soitat joka tapauksessa samantien keskustelun jälkeen soitat ystävällesi ja kerrot että: "Kuulin mieheltäni nyt yhden puolen tarinasta mutta ennen kuin teen päätöksiä miten asiaan suhtaudun niin haluaisin kuulla myös sinun versiosi asiasta. Haluaisin nyt kuulla aivan kaiken mitä sinulla on kerrottavaa asiasta".
Jos tarinat menevät ihan ristiin vaikka kumpikin todistaisi ja vannoisi syyttömyyttään niin tiedät että jotain tapahtui. Tyyliin miehesi sanoo: "juotiin ja keskusteltiin pari tuntia ja menin siitä nukkumaan" ja ystäväsi sanoo "juotiin muutama lasi pikaisesti ja mentiin kummatkin heti siitä nukkumaan".
Taidan elää kyllä ihan eri maailmassa kuin osa täällä vastanneista. Ei tulisi kyllä ihan heti mieleenkään, että en voi omassa kodissani jättää naispuolista yövierasta keskenään hereille, koska hyppäävät pian sänkyyn :D
Kauheaa ajatellakin, että vastaavassa tilanteessa pitäisi pelätä pettämistä!
mutta jos kyseessä ystäväsi ja miehesi, kuinka kehtaat kysyä tuollaista? Minusta se olisi niin loukkaava kysymys omassa ystäväpiirissäni, että vähintäänkin vastaisin outoja, jos minulta tuollaista kysyttäisiin. Taidatte olla white trash peoplea ja silloin ei kai tällä asialla ole edes väliä? Kukaan ITSEÄÄN ja MIESTÄÄN ja YSTÄVÄÄNSÄ kunnioittava nainen ei kysy, että oletteko tehneet täällä jotain sillä välin kun olin töissä ja nukkumassa!!!
kyllä pettävät paremmissakin piireissä. Muistatko esim. Bill Clintonin?
Toivon kyllä etteivät olisi tehneet mitään, mutta kuulostaa siltä että ainakin jollain tapaa on rajan yli menty.
Varoiksi en ehkä majoittaisi ystävää enää teille.
Menit aikaisin nukkumaan, koska piti mennä aikaisin töihin. Toisessa viestissä kerroit kuitenkin tekeväsi yötyötä????
Menit aikaisin nukkumaan, koska piti mennä aikaisin töihin. Toisessa viestissä kerroit kuitenkin tekeväsi yötyötä????
Joskus vuoro voi olla esim. 6-15. Joskus taas 14-22. Joskus 22-06.
tai sitten sinä olet harvinaisen tyhmä, sinulla on harvinaisen huono ystävä ja ääliö mies. Siis ystäväsi ryyppää miehesi kanssa ja he jäävät vielä keskenään nukkumaan kun sinä menet töihin. Mä en kyllä ikinä olisi tuollaiseen suostunut.