Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa? Päivätolkulla pelkkää niukkaa tuhrua, ei kunnon menkkoja, mutta r-testi näyttää negaa?

Vierailija
17.04.2009 |

Mikä minulla oikein on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs kierros, muutama päivä tuhruvuotoa, mutta testi näyttää negaa :(

Vierailija
2/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs kierros, muutama päivä tuhruvuotoa, mutta testi näyttää negaa :(

Minulla on ihan normaalisti mahan nippailua, rintojen arkuutta ym, mutta kunnon vuoto ei vain ala. Samat jutut voivat kuulua raskauteenkin, siksi teinkin testin. Mutta negaa tuli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus oli saanut alkunsa kp 23/30

Vierailija
4/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oviskipu tuntui kyllä ihmeen myöhään tässä kierrossa, joten on kai mahdollista, että ovis oli tavallista myöhemmin.

Turhauttavaa tällainen kun ei tiedä mistä on kyse.

ap

Vierailija
5/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oota sen verran, että menkat on myöhässä (vai joko ne oli..unohdinX)..ja sit testaa. Tai testaa parin päivän päästä uudelleen, jos ovat jo myöhässä.

Vierailija
6/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sun kannattaa jäädä odottaan pidemmäksi aikaa mitä tapahtuu..

Itsellä oli juuri edellinen kierto vastaavan sekava: kp 21-23 tuli niukasti verta.

Testi negaa.

Kp 40 alkoi taas vuotaa ja sitten tuli 8 päivän pidempi vuoto. Olin ehtiny testaan kp 39 uuden testin joka oli nega.

Joskus kuulemma ovulaatio jää irtoamatta, itse olin oksennustaudissa ovulaation aikana joten tiedä sitten voiko olla yhteyttä? Ehkä siksi verta tulee niukasti? Tiedä häntä.. Tarttee taas odottaa josko seuraava kierto olisi "normaalimpi" jos kovasti seonnut niin menee vaikka papaan.