Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olekin ennen sokerirasitusta parempi syödä lihapiirakka kuin makaronilaatikkoa?

Vierailija
16.04.2009 |

Mulla on vielä 50min aikaa syödä "kevyt iltapala" ennen paaston alkamista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä väliin ketsuppia, sinappia, suolakurkkua, majoneesia, pari tomaattiviipaletta ja juustoa. Ehkä voi olla vähän salaattiakin. Aaah, kyllä sillä sitten jaksaa odottaa huomiseen ja lounaaseen saakka. Joo ja olutta kyytipojaksi.

Vierailija
2/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholitonta ja sokeriton siideriä mulla kyllä on ja lihiksen väliin sinistä lenkkiä kunnon pätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä söisin sellaista joka pitää nälän poissa mahdollisimman pitkään...eli makaronilaatikkoa. Tulee pitkä odotus seuraavaan ruokaan...

Vierailija
4/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suklaassa on enemmän rasvaa kuin hiilareita

Vierailija
5/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ennen tuota rasitusta ole järkeä ruveta syömisillä kikkailemaan. Saat vaan pahimmassa tapauksessa testistä väärän tuloksen.

Vierailija
6/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle ei ole koskaan tehty, niin kysyisin kuinka kauan tuo paasto kestää. Kyllähän aikuinen pärjää vaikka reilun vuorokauden (jos juoda saa...). Ja itse söisin sitä mitä normaalisti, vaikken asiasta mitään tiedä.

Vierailija
7/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kysy sillä että mulle tulis nälkä, vaan sen takia että makaronilaatikossa on niin paljon hiilareita että vois nostaa sokereita, kun taas rasvaisessa lihapiirakka-lenkillä ei ole niin paljon hiilareita koska on niin paljon rasvaa.

En kysele nälän takia vaan sokeriarvojen.

Vierailija
8/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen varoitti noista viinirypäleistä, että niitä ei saanut syödä edellisenä iltana, kun olin menossa rasitukseen. Onneksi te karpit täällä tiedätte paremmin.

Vierailija
9/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama toistuu täällä joka jumalan kerta? Eikö teidän elämässänne todellakaan tapahdu MITÄÄN?

Minä kävin aikanaan sokerirasituksessa, mutta en muista asiasta jälkikäteen kuin että istuskelin muistaakseni jossain odotushuoneessa ja luin kirjaa tunnin verran. Ei hajuakaan mistään paastoista, saati että olisin miettinyt edellisillan syömisiä. Elämässä pitää olla sen verran sisältöä, ettei joku yksittäinen laboratoriokoe muodosta vuoden kohokohtaa!

Vierailija
10/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se paasto on sitä ennen ettei mikään mitä olet syönyt vaikuta siihen. Ihan sama oletko syönyt ituja vai kokonaisen jättipizzan.

Vierailija
11/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruokavalio on makaronilaatikko-lihapiirakka-linjaa...

Vierailija
12/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painonhallinnassa olen onnistunut tosi hyvin. Nyt rv 23 painoni on 100g enemmän kuin ensimmäisessä neuvolassa rv 9. Ja saanpahan lintsattua töistä sokerirasituksen varjolla ja lukea romaania 2 tuntia, kun muuten ei ole koskaan aikaa.

Tai ehkä ota läppärin ja mokkulan mukaan ja surffaan av:lla pari tuntia jos eläkeläiset tai haisevat mt-ongelmaiset eivät häiritse siellä labra-aulassa

Vierailija
13/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen ruokavalio sulla on. Eikö raskausaikana pitäisi syödä terveellisesti? Varsinkin, jos pitää sokerirasituksiinkin mennä :/

Vierailija
14/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkimakkara on ainoa vihannes mun lautasella, ellei perunasalaattia lasketa. No, kasviksia saatan ottaa jos joku muu on ne valmiiksi kuorinut ja vaikka salaatiksi laittanut, itse en viitsi.

Vitamiinit tulevat purkista.

Vierailija
15/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perun koko rasitusajan ja nyt jääkaapille.

Vierailija
16/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudenaikana tehty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi