Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaamattomuus whatsap ryhmissä

Vierailija
22.01.2023 |

Monesti olen törmännyt tähän, joko oman kokemuksen kautta tai sit joku kaveri kertonut omia kokemuksia. Meillä esimerkiksi töissä vuoroilla wa ryhmät, joskus vaan on niin että joku laittaa sinne jotain ja kukaan ei vaan vastaa mitään, sit itse olen yleensä se joka vähän yrittää jotain vastata tai edes reagoinnin laittaa koska mielestäni on todella töykeää jättää vastaamatta mitään. Siskoni on myös kertonut samaa että joskus jopa kysyi jotain jossain ryhmässä mihin hän kuuluu, niin kukaan ei vastannut siihen. Kaverini on myös kertonut että vastasi johonkin tapaamishommaan että hän ei pääse (oli ainut siitä porukasta, tunteneet vuosia), niin kukaan ei vastannut siihen mitään. Miksi ihmiset olette tällaisia??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yhtään mitään sanottavaa ko. asiaan, eikä ehkä välittäisi sen tyyppisistä viesteistä, joita joku on laittanut, niin mitä siihen vastaa? Eihän se henkilökohtainen kuitenkaan vaan ryhmä.

Vierailija
2/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse tulemaan tänään

Ok

Ok!

Selvä.

Aha.

Kiitti ilmoituksesta.

Ok.

Ok.

Ei se mitään.

Jaa.

Ok.

Ok.

Ok.

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä suomalaisuutta vaan

4/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Whatsappissa, mutta meillä on töissä Teamsissa ryhmä. Siinä kyllä näkee, kuka on lukenut viestin. Eli jos esim ilmoittaa, ettei ehdi firman sisäiseen palaveriin, koska on toisessa palaverissa, ei siihen aleta laittaa mitään kommentteja. Jos taas joku kysyy jotain työhön liittyvää asiaa, se vastaa, joka tietää vastauksen. Meillä ei ole tapana vasta Teamsissa esitettyyn kysymykseen: "en tiedä". 

Vierailija
5/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa vastata jonkun  nobodyn jankutukseen

Vierailija
6/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan WA ryhmä kuulostaa painajaiselta.

Vierailija
7/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sanottavaa tai lisättävää aiheeseen.

Vierailija
8/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan WA ryhmä kuulostaa painajaiselta.

Ja sitä se myös on.

Vierailija
9/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös töissä wa-ryhmä ja ei todellakaan tarvi vastata jokaiseen että ok tms, mutta jos kysyy jotain, niin on töykeää ettei kukaan vaivaudu vastaamaan. Sitten kävelen lähimpään työhuoneeseen kysymään samaa asiaa ja useimmiten saa vastauksen. En tajua mikä idea koko ryhmällä sitten on

Vierailija
10/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa miksi työelämä on mennyt. Mun oli kans kuuluttava yhteen wa ryhmään työn luonteen vuoksi ja se oli aivan kauheaa. Tuntui, että koko ajan oli tavallaan tavoitettavissa ja aina mietti että vastaako joku nyt tuohon vai pitääkö itse alkaa jt sopertamaan, vaikka ei edes ollut omaa vastuualuetta. En enää kuulu tiimiin, en koko työpaikkaan, enkä kaipaa yhtään sitä hektisyyttä mikä siitä työstä tuli. 

Enkä tosiaan aina jaksanut vastata yhtään mitään, vaikka aina sitä jäi asioita miettimään. 

Vierailija
11/11 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siinä nyt sitten töihin keskittymisestä mitään muutenkaan jos wa alati kilahtelee.