Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku täysin rehellisesti sanoa, että oma teini ei juo?

Vierailija
16.04.2009 |

Jos vastaat kyllä - perustele mistä tiedät?

Olen niin kyllästynyt näihin "ei meidän lapsi" selityksiin.

Kas kun se Maija viulutunneilta hipsii kaverille "lukemaan kokeisiin" ja maisteleekin muutaman siiderin..kotona mennään heti nukkumaan, että varmasti jaksaa aamulla taas rientää kouluun opiskelemaan...ja bvanhemmat pakahtuvat ylpeyteensä

Tai Mikko, keskiarvo 9,3, ei liiku rälläävien kavereidensa kanssa, oikeastaan pelkää niitä. Istuu kotona ja koneella ja menee metsään vetämään yksinäiset kännit...

Näitä on! Kukaan ei vaan tunnusta omakseen.

En enää tunne ketään, joka ei olisi edes maistellut. Viimeisetkin Maijat ja Mikot jäi kiinni.

Ja kaikki normaaleja harrastavia mukavia nuoria.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hetkeäkään epäile, etteikö jossain vaiheessa kokeilisi. Join itsekin, mutta mulla äiti antoi kotona ottaa ensimmäiset kännit 16v ja sen jälkeen meni muutama vuosi ennen kuin teki mieli alkoholia maistaa seuraavan kerran. Ja tuohon känniin riitti muutama pullo olutta.

Vierailija
2/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maistanut siideriä, sen on itse myöntänyt.

Mutta nyt on niin kovat panokset pelissä, eli jos hän joisi menettäisi tosi paljon haluamaansa. Tytär on sanonut ja vannonut ettei juo, joten luotan häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin varmasti sanoa ettei hän juo.

Koska hän jäi kiinni tupakoinnista, sanoin että joko juot/poltat tai lähdet em-kisoihin. tytär treenaa 5 krt/viikossa, koko seura jää kisoista pois jos joku maksaneista ei lähde... joten tyhmästä tyttärestä kärisisi koko joukkue.2iltana on kaverien kanssa jos jaksaa.

Minä voin mennä vaikka huumekoiraksi tulliin on sen verran hyvä hajuaisti.

Tupakka ei ole löyhkänyt sen kerran jälkeen ja alkoholia en ole haistanut.

Vierailija
4/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti on noin sinisilmäinen eikä selvästi HALUA tyttärensä juovan (kukapa haluaisi) ja antanut sen sumentaa arviointikykyään.

Vierailija
5/5 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoan kanssa, kuoharia juhlissa jne.jne. mutta poika sanoo, että kamalan makuisia, eikä halua ottaa. Kaverit kyllä ottaa, mutta ei meidän poika. Olen monista bileistä hakenut pojan kotiin, kun ei viihdy enää puolen yön jälkeen bileissä, jossa porukat on kännissä kuin ellun kanat. Ja olen 100% varma, että poika ei vedä salakännejä äidiiltä. Ennen kuin huuto alkaa alaikäselle tarjoilemisesta, kerrottakoon vielä, että poika on 18 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi