Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa ystäväksi kenellekään?

Vierailija
13.12.2008 |

Mikä minussa voi olla niin pahasti vialla :((((((

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinussa on vikana?

Vierailija
2/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset ovat vaan niin tyhmiä, että ne luulevat olevansa hirveänkin suosittuja ja luulla voivansa valita tarkasti kenet haluavat kaveriksi ja kenet eivät..ihan niinkuin kaikki haluaisivat väkisin olla jonkun "suositun" kaveria..

Vierailija
4/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ilkeä enkä itsekäs, en juorua enkä puhu toisista pahaa selän takana. Olen hieman ujohko, mutta siitäkin olen pääsemässä voiton puolelle. Niin ja hyväntahtoinen hölmö olen :((( se on kyllä totta. Olen tiedostanut sen kyllä jo viime vuosina.. on käytetty hyväksi ja paljon.

ap

Vierailija
5/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ihmisiin yhteyttä?

Vierailija
6/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin keino on ollut jättää yhteydenpito. Minun yhteydenottoihini ei vastata enää, vaikka mitä kivaa keksisin niin kanssani ei lähdetä mihinkään. Jätetään vaan yksin.

ap

Vierailija
7/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käyttäisi hyväksi tai manipuloisi, siihen minulla ei ole mitään tarvetta eikä intressiä

Vierailija
8/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäydyt niin että sinua on helppo kusettaa.

Vierailija
9/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovastikin koettanut pitää yhteyttä... on näitä ihmisiä jotka kuitenkin vastaavat viesteihini, mutta koskaan heitä ei pääse tapaamaan (eivät jouda tulla kylään, eivät kutsu KOSKAAN minua kylään, ei järjesty tapaaminen edes esim kahvilassa), osa on sitten näitä jotka eivät vastaa ollenkaan :((

ap

Vierailija
10/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko sinulla anonyymia osoitetta johon kirjoittaa, niin tutustutaan...

Vierailija
11/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että se päällepäin näkyy...? Käyn tämän vuoksi terapiassa (muitakin syitä on, paniikkihäiriö lähinnä).

Olen ollut typerä, niin typerä. Tyyliin, ravintolassa tarjoan omasta kalliista drinkistäni maistiaisia muille niin että itselleni jää vain vähän pohjalle. Laitan vähäisistä rahoistani paljon kavereitten lahjoihin, en saa itse välttämättä yhtään mitään. Maksan ja tarjoan vaikka rahat vähissä, kaverit auliisti suostuvat.

ap

Vierailija
12/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tarvitisisikaan saada lahjoja. Mutta olen oppinut huomaamaan sen, että toiset käyttävät hyväkseen sitä että minä tarjoan ja annan, ennen en tajunnut sitä, en halunnut uskoa että joku voisi käyttää hyväkseen.

ap

Vierailija
13/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein paha mieli kun luin viestisi. Vaikutat niin lamminsydamiselta ihmiselta! Minakin voisin olla ystavasi, mutta taidan olla liian kaukana,maapallon toisella puolella. Vaikka, jos laitat sahkarisi tanne niin kirjoitan varmasti. Nyt sinulla on jo kolme ystavaa!

Vierailija
14/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tarjoudutte ystäviksi, se lämmittää mieltä.

Muistan miettineeni näitä asioita jo joskus 11-vuotiaana, kun sen aikainen paras ystäväni purki kaikki murrosiän tunnemyrskyt minuun, ja hän nautti siitä kun minä olin arka ja ujo ja kun jouduin tilanteisiin joita arkailin. En voinut ymmärtää. Enkä ymmärrä vieläkään miksi ystävä nauttisi toisen vaikeasta tilanteesta tai miksi purkaisi omaa pahaa oloaan toiseen.

ap

Vierailija
15/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sivullinen

Vierailija
16/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaatuneet jotkut tuttavuudet siihen, kun uusi tuttu viestittää ihan joka päivä. Aluksi voisi olla hienotunteinen ja tunnusteleva. Ymmärrän kyllä hyvin sen yhteydenpidon tarpeen jos on yksinäinen, mut jos toinen osapuoli ei ole niin seurankipeä, innokas yhteydenottaminen voi alkaa ahdistaa.

Toisekseen aina ihmisessä ei tarvitse olla mitään vikaa!!! Minulla ei ainakaan ole aikaa uusille ihmissuhteille kun näitä nykyisiäkin haluaisin nähdä useammin ja enemmän. Olen joutunut vähän olee torjuva ihmisille jotka on pyrkineet tutustuu. Enkä ole mikään ylpeä tai luule olevani hypersuosittu, mutta jokaisessa vuorokaudessa on tunteja yhtä vähän eikä tuttavapiiriä voi loputtomiin kasvattaa.

Tuli vain tuo päällekäymisjuttu mieleen, eihän se välttämättä ole sinun tyylistäsi. Toivottavasti tutustut vaikka netin kautta uusiin ihmisiin! Et ole ainoa joka kaipaa ystävää, älä luovuta!

Vierailija
17/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt heti!

Harmi kun minulla ei ole anonyymia sähköpostiosoitetta :((

ap

Vierailija
18/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kommenttia. Eivät välttämättä osu, kun en tietenkään tunne sinua ap, mutta tuli nyt mieleen.

Huono itsetunto ja heikko itsearvostus kyllä vaan useimmiten näkyy ja tuntuu. Se on kyllä avain ystävien puutteeseen. Mä luulen, että ihmiset alitajuisestikin kavahtavat huonoa itsetuntoa. Siinä tulee helposti sellainen tunne, että toinen pyytää enemmän kuin itse pystyy antamaan.

Tuo "anteliaisuutesi" saattaa näyttäytyä juuri tuolta. Monelle voi tulla tunne, että olet ostamassa heidän seuraansa.

Vierailija
19/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täältäkin huomaa osasta vastauksia. Pitäisi olla varmaan mahdollisimman mulkvisti ja ilkeä, koska hyväntuulisuus ja ystävällisyys+anteliaisuus tulkitaan jotenkin huonoksi itsetunnoksi.

Vierailija
20/24 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme