Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spermat kasvoille?

Vierailija
28.05.2008 |

Tahtooko miehenne sotkea naamaanne spermoillaan? Missä asennossa olette kun saatte lastin naamallenne?

Meillä tätä tapahtuu aina silloin tällöin. Menen polvilleni miehen eteen ja avaan suuni ja jään odottamaan. Aika ihanan irstasta...

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua.. Mä voisin kyllä kokeilla:D

Vierailija
82/164 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut monta kertaa miehelle kun hän on arkaillut suuhun tulemista - anna tulla vaan.. Hänestä se tuntuu ikävältä siksi koska kuulemma mä en silloin nauti, vaikka muuten hän siitä tykkääkin. Olen sanonut että tottakai nautin silloin kun hänkin nauttii, vaikka en tietenkään samalla tavalla kuin yhdynnässä. Viime aikoina on tehty niin että ensin otan alkupaineet suuhun tai joskus naamallekin. Ja sitten mies nuolee ja sormettaa mulle orgasmin. Sen aikana ja jälkeen hänellä on taas pystyssä ja sitten rakastellaan. Lauetaan kumpikin vielä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstailija kirjoitti:

Vaimoni pitää spermaa kasvo sekä rintavoiteena. Eikä pese kun vasta aamulla pois Minäkin voitelen pillunesteet kasvoilleni enkä pese vasta kun aamulla poisM50+.

Mahdatte olla kaunis pari...

Vierailija
84/164 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toistaiseksi ottanut vain suuhun ja pilluun. Mutta olisihan tuo ihanan kiihottavaa saada miehen lasti joskus kasvoille tai rinnoille... Tai ihan minne vain. 

Vierailija
85/164 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Hulluttelija ! 

Milloin kokeillaan ? ;)

Vierailija
86/164 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies haluaa aina yhdynnän lopussa oli tilanne tai paikka melki mikä hyvänsä. Yritetään aina olla piilossa katseilta kuitenkin. Sanoo et vaikka mun suu tuntuu hyvältä nii pimppa tuntuu sata kertaa paremmalta. Kyllähän se tuntuu minustakin ihanalta kun mies tulee aina sillon tosi lähelle ja ollaan makoiltu päällekkäin jos jonkinlaisissa paikoissa :D Kiinnijäämisen riski ei mua kyllä innosta kauheesti, mut jotekin sitä vaan tarttuu siinä hetkeen ja antautuu miehen kiihkolle...

Niin meilläkin :) Ihan aina ei kuitenkaan lähetyssaarnaajaan taivuta, aika usein kyllä.. riippuu vähän paikasta. Mut joo, kyllä mies haluaa tulla päälle ja panna mua ihan ne viimeiset kiihottavat hetket ennen laukeamistaan. Sanoo että mä tunnun niin hyvältä "sieltä", vaikka mulle olisi ihan ok imeäkin hänet loppuun. Kasvoille tulemista ei olla kokeiltu, mutta mä jotenkin uskon ettei se olis miehen eikä munkaan juttu... 

Joskus alkuaikoina kun puhuttiin, että jatketaanko kortsuilla vai kokeillaanko niin että pannaan ensin vähän aikaa ilman ja sit mies hyväilee käsin tai mä hyväilen hänet loppuun, suuhun kun en vielä silloin uskaltanut ottaa. Niin mies totesi että haluaa olla sisällä loppuun asti, ja käsin hyväily ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin pimppa... jotenka siksi kai ei halua kasvoille tulla sillä silloin joutuis käsin tekemään tietty ne ihanat viimeiset vedot. Mä en oikein tiedä mitä mä ajattelisin spermasta naamalla...

Vierailija
87/164 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä ainakin on aika kiihottavaa laueta kasvoille... vielä kiihottavampaa jos toinenkin tykkää siitä paljon =D kovin monta kertaa en ole sitä uskaltanut sanoa tai pyytää, joten ehkä pitää rohkaistua.. kiihottaisi myös kuvata se sessio jostain syystä.. toki ihanaa myös kun nainen imee pitkää kullia samalla.. jolloin saa maistaa "tuotetta" , kuulemma hyvänmakuista , joskus saanut palautetta. pitäis ehkä aktivoitua rintamalla ja löytää semmoinen joka tuosta kiihottuis myös :D

Vierailija
88/164 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joks oot saanu kokeiltua :p

Vierailija
89/164 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua.. Mä voisin kyllä kokeilla:D

mä oon vapaaehtonen =D

Vierailija
90/164 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei kirjoitti:

Jäänyt kanssa spermanheitot naamalle kokematta :/ Entiselle ehdotin ja hän vastasi nauraen että okei hän kusee sitte naamalleni. Vastasin että jos se on sun fantasia ni mikä ettei. Veti herneen nenäänsä...

Minun kanssa saa kokeilla =D

Vierailija
91/164 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä ihana kokeilla, mutta niin että puoliso ottaisi tissien väliin tai suuhun ja sitten itse runkkaisi tai vaan ruiskuttelisi spermani kasvoilleen. En haluisi kenenkään päälle runkata tai vetää ulos pimpsasta tai pyllystä kesken kaiken ruiskiakseni toisen päälle. Puoliso on kerran vuosia sitten ottanut spermani suuhunsa, mutta meni kovalla paineella nenään eikä ole sitäkään koitettu sen koommin.

Vierailija
92/164 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tahdo ruikkia minnekään, vaan aina mahdollisimman syvälle sisälle oli kyseessä pimppi, anaali tai suu. Muuten orgasmi jää aika torsoksi. Rintojen väliin laittaessa tietysti ruiskahtaa kasvoillekin.

Vierailija
93/164 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun 2 miestä laukeaa suurille rinnoilleni, eli molemmille on oma rinta omalla puolellaan jonka voi kosteuttaa nestein ;) Ensin he antavat minulle nautinnon, eli seison heidän välissään, kun toinen nuolee takana p-aukkoani ja toinen edessä klitoristani.

Vierailija
94/164 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hemmetin kiihottavaa laueta tyttöystävän naamalle tai suuhun. Ja ihan hänen pyynnöstään ekalla kerralla. En kyllä laittanut yhtään hanttiin..

Vierailija
95/164 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, ei ole koskaan ollutkaan joten tuollaiset leikit leikkimättä.

Olen kuullut, että sperma olisi hyvää kasvojen iholle joten vähän huolestuttaa kun ikää alkaa tulemaan eikä ole mahdollisuutta käyttää tuollaista kauneuskikkaa.

Noh, täytyy keskittyä vaan omaisuuden kasvatukseen jotta on sit keski-ikäisenä varaa ottaa säännöllisin väliajoin botoksit otsaan ja käydä parhailla ihospesialisteilla hoidoissa.

Vierailija
96/164 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran koskaan elämässäni jaksoin panna toisen kerran putkeen, kun silloinen tyttöystävä pyysi tulemaa naamalle. En ollut moisesta kuullutkaan, mutta sinne ruiskin ja oli niin mielettömän seksikkään näköinen hymyillessään että panetus ei loppunut millään vaan oli painettava pakonomaisesti toinen kierros. Sanoisin, että nainen kauneimmillaan.

Vierailija
97/164 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tätä haluaa kovasti., Samoin suuhun laukeamista. Joskus olen molempia kokeillut, mutta ongelma on sperman määrä. Häneltä tule aivan valtava määrä ja todella rajulla paineella. Ei siis missään mielessä ole mukavaa. Välillä suihinoton päätteeksi olen runkannut ikään kuin poskelle lastin, mutta se lentää hiuksiin ja ym, joten ei oikein meidän kohdalla onnistu.

Vierailija
98/164 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia miesnäkökulmasta:

Seksikumppani 1 (parisuhde): "Saat laueta mihin vaan, mutta ei kasvoille."

Seksikumppani 2 (parisuhde): "Voit tulla kasvoille jos haluat." = "En halua, mutta haluan olla mieliksi." Riidan välttämiseksi jätin tekemättä.

Seksikumppani 3 (yhden illan juttu): "Tuu mun kasvoille!" Alkoi jännittää niin, että en saanut tulemaan lainkaan. Noloa touhuta vartti toisen kasvojen edessä ja luovuttaa. Jäi hiukan harmittamaan.

T. M35, aina kasvoille tulemisesta fantasioinut.

Vierailija
99/164 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty se kerran ja olihan se ihanan häröä. :P Kannattaa vaan varoa, ettei spermaa mene silmään... Kirvelee kiitettävästi.

Vierailija
100/164 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni saa tulla kanssani ihan minne sillä hetkellä tulee. Käsiin. Suuhun mahalle pimpsaan peppuun tai vaikka reisille. Hänen sperma on ihan ok makuinen ja sotkun saa pyyhkimällä pois. Se että saa ja nautitaan on ihanaa.