Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä silmänympärysvoidetta käytätte 30-35-vuotiaat? Market-tuote vai kalliimpi?

Vierailija
15.04.2009 |

Pärjääkö tässä vaiheessa vielä nivealla, lumenella jne. vai onko syytä siirtyä Ysl, Biotherm yms. linjalle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin silmänympärysvoiteen käytön jo 25-vuotiaana, eka oli halvempia merkkejä (en enää niitä muista, varmaan Lumene jne.), sittemmin vaihdoin Nanoelin Biopalm CC Eye:hin (käytin varmaan viisi vuotta) ja nyt olen jo pari vuotta käyttänyt Diorin HydrActionia (visible defense). Mulla siinä mielessä onnellinen tilanne, että ukko matkustaa työnsä vuoksi ja tuo tuolta maailmalta tullessaan, joten en hintoja tiedä. Tärkeintä on se säännöllisyys ja mikä itselle sopii, kokeilin joskus jotain ihan kallista merkkiä ja silmät ärtyi pahasti. T. Mamma 42 vuotta. Mut vastaus; voisin kyllä ajatella, et miksei ei pärjäisi...

Vierailija
22/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt erikoisrasvoja. Samanikäinen stäväni käyttää ( 44v) ja sillä on paljon ryppyjä. Toki meillä on hyvin erityylinen iho, voihan olla että sillä olis pahempi jollei käyttäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaöljyä

Vierailija
24/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tiukassa ja kosmetiikassa on helppo säästää. En huomaa suuria eroja halvoilla ja kalliimmilla merkeillä. Kaipa koko voide on vain tottumus ja rituaali. :) Itse olen joutunut tekemään niin paljon töitä auringossa, että taidan rypistyä, tekisin sitten mitä vaan. Ja mikäs siinä, iän tullessa turha hössötys ulkonäöstäkin kummasti helpottaa.

Vierailija
25/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ml kestää ikuisuuden.

Vierailija
26/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana viilentävä geeli, olen käyttänyt jo 10 vuotta. Suosittelen. t.38v.

Vierailija
27/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käyttänyt eikä kai tarvistakaan ole. Joskus joku viisaampi on sanonut että jos alat käyttämään niin saat tulevaisuudessa aina käyttää ;)

Vierailija
28/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parikymppisenä. Nykyän, 36v, käytän vaihtelevasti eri merkkejä. Pirkallakin ihan hyvä ja halpa, sekä Lumenen Sensitive. Talvisin tehokuurina Louis Widmerin täyteläistä voidetta. Hienoisia "rypyhköjä" on nähtäväissä jos läheltä katsoo. Melko sileä on muutenkin naamani.

Vierailija
29/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytössä Clarins, aiemmin Dior ja Clinique. Ikää 31 v.

Vierailija
30/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuli ryppyjä - olis pitänyt olla edelleenkin ilman. Aivan sama marketista vai kalliimpia, ei ne auta kuitenkaan

t 49v

Vierailija
31/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana viilentävä geeli, olen käyttänyt jo 10 vuotta. Suosittelen. t.38v.

En tiedä onko jo ihan 10.s vuosi, mutta lähellä joka tapauksessa. Ja pari vuotta käytän, ostin just Amerikasta alkuraskaudessa varastot, on siellä niin paljon halvempaa. Ja kun on jemmassa, ei tarvi äitiyslomalla, pienissä rahoissa miettiä onko varaa, ottaa vaan kaapista.

Vierailija
32/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän body shopin e-vitamiinivoidetta. Olen kokeillu marketkamaa, mutta monet on haisseet minusta niin pahalle etten ole saattanut käyttää, ja osassa koostumus on tuntunut minulle jotenkin väärältä (liian rasvainan/liian vetinen).

Vierailija
33/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai sitä silloin on järkevintä rasvailla :D Pintakuiva sekaiho on aika ikävä, rasvaa on mutta ei kosteutta :P

Muut voiteet (ts. perusvoide ja kasvorasva) oli liian ytyjä, silmänympärysvoiteista sitten kokeilemalla löysin sopivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi