Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä silmänympärysvoidetta käytätte 30-35-vuotiaat? Market-tuote vai kalliimpi?

Vierailija
15.04.2009 |

Pärjääkö tässä vaiheessa vielä nivealla, lumenella jne. vai onko syytä siirtyä Ysl, Biotherm yms. linjalle?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "uskaltaisi" olla käyttämättä, teen kaikkeni pitääkseni ihoni mahdollisimman hyvässä kuosissa mahd. pitkään.

Enkä tiedä, onko se juuri se sen, vai minkä ansiota, mutta ainakin minua usein kehutaan ikäistäni nuoremman oloiseksi, ja uskon sen osin johtuvan myös kauniista ihosta!

Vierailija
2/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä silmänympärysvoiteena että päivävoiteena. Ikää 35 v. Tosin olen ihan liian leväperäinen noissa eli en muista joka päivä laittaa ts. viikonloppuina jää. Varmaan joku halvempikin toimisi, mutta olen jotenkin fiksautunut noihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on valokynää seassa. Tykkään tuotteesta, mutta en käytä aina.

Mullakaan ei ole vielä ryppyjä (olen vuodella yli-ikäinen kysymyksen kohderyhmään nähden) paitsi yksi naururyppy kummassakin silmäkulmassa, mutta ei se johdu siitä, etten ole käyttänyt ryppyvoidetta enkä myöskään sen takia jätä sitä käyttämättä. Itse asiassa, silloin kun en käytä silmäympärysvoidetta, käytän koko naamalle - myös siis silmiin - ihan tavallista perusrasvaa, ja sehän turvottaa vielä enemmän.

Mä käytän silmänympärysvoidetta, koska musta sen kanssa on hauska lutrata. TUlee vähän luksuksellinen olo. Ja joskus valvottujen öitten jälkeen se valokynäefekti tekee ihan terää.

Luksusolon takia en käytä markettituotteita ollenkaan. Ei sitä vaan tule jostain maybellinestä (en tiedä, onko niillä edes tämmöistä tuotetta). Lisäksi mä olen helposti allerginen ja useimpia markettituotteita, kuten lumenea, en voi käyttää ollenkaan.

Vierailija
4/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketin tuotteet eivät tähän asiaan käy, muuhun kyllä.

Vierailija
5/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuli ryppyjä - olis pitänyt olla edelleenkin ilman. Aivan sama marketista vai kalliimpia, ei ne auta kuitenkaan

t 49v

Vierailija
6/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla 34v ja koskaan en ole mitään rasvoja naamaan laittanut. Tai no, satunnaisesti kyllä hotelleista mukaani nappaamia kosteusrasvoja. Mutta että ihan silmänympärysvoidetta, jessus, ei ole tullut mileenkään.

Tiedättekö muuten mihin niiden "siloittava" vaikutus perustuu? Rasva turvottaa ihon, jolloin rypyt oikenevat - siis hetkellisesti. Ne mihinkään oikeasti katoa... Ja se on fakta, kemiaa kannattaa opiskella :D

Kyllä naisia on helppo rahastaa.

Vierailija
7/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kaikkea - olen jo 40 v - ja huomannut, että etenkin silmänympärysvoiteissa on isoja eroja. Minulla on kuiva iho, saan helposti ihottumaa ja silloin vasta silmät ryppyiset ovatkin.

Viime vuosina olen käyttäny apteekin Eucerin-sarjaa. Kun olen vaihtanut tämän toiseen, saman hintaiseen, on mies parin viikon käytön jälkeen aina kysynyt, että miksi minulla on niin ryppyset silmät.

- Miten voit sanoa, että minua on helppo rahastaa, jos mieskin huomaa eron?

Mitä väliä sillä on, mikä on siloittava vaikutus? Jos silmät näyttävät sileämmiltä, niin minusta on ihan sama, johtuuko se turvotuksesta vai taikatempusta.

Ikää mulla 34v ja koskaan en ole mitään rasvoja naamaan laittanut. Tai no, satunnaisesti kyllä hotelleista mukaani nappaamia kosteusrasvoja. Mutta että ihan silmänympärysvoidetta, jessus, ei ole tullut mileenkään.

Tiedättekö muuten mihin niiden "siloittava" vaikutus perustuu? Rasva turvottaa ihon, jolloin rypyt oikenevat - siis hetkellisesti. Ne mihinkään oikeasti katoa... Ja se on fakta, kemiaa kannattaa opiskella :D

Kyllä naisia on helppo rahastaa.

Vierailija
8/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miten voit sanoa, että minua on helppo rahastaa, jos mieskin huomaa eron?

Kun nyt venytät rasvaturvotuksella silmänympäryksen ihoa niin kun riittävän pitkän ajan jälkeen lopetat käytön sinulla on mojovat silmäpussit. Mutta sitten voikin kai mennä Rolfille kiristyttämään alaluomet... Ei tuotekehitys mitään rakettitiedettä ole kemisteille.

Vierailija
9/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ollut hyvä, lääkäri suositteli kun vähän atooppinen iho. En ole uskaltanut mitään kalliita ostaa enää kun pari ei sopinut ollenkaan.

Vierailija
10/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että venytän ihoa? Eihän sitä saa venyttää. Sitä paitsi meidän suvussamme ei ole silmäpusseja.

[/quote]

Kun nyt venytät rasvaturvotuksella silmänympäryksen ihoa niin kun riittävän pitkän ajan jälkeen lopetat käytön sinulla on mojovat silmäpussit. Mutta sitten voikin kai mennä Rolfille kiristyttämään alaluomet... Ei tuotekehitys mitään rakettitiedettä ole kemisteille.

[/quote]

Vierailija
11/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos nauruista joka tapauksessa, juuri tämän takia minullakin riittää töitä :D

Miksi luulet, että venytän ihoa? Eihän sitä saa venyttää. Sitä paitsi meidän suvussamme ei ole silmäpusseja.

Vierailija
12/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella näppärä (roll-on).

Vierailija
13/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silmiä hieroo. Kuin se, että levittää rasvaa luomille.

Vierailija
14/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pärjännyt olen vielä marketin tuotteilla. Riippuu ihotyypistäkin varmaan.

Vierailija
15/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän lumenen c energy -sarjaa sekä sensitive-sarjaa, molempien silmänympärysvoiteet tuntuvat hyville.

Vierailija
16/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v

Vierailija
17/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän silloin kun muistan eli ehkä n. 2x/kk :)

Vierailija
18/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi olla jopa päinvastoin. Jos silmänympärysvoide turvottaa vähänkin, rypyt lisääntyvät,

Vierailija
19/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana sitten huomaa, onko käyttänyt voiteita vai ei. Siitä en tiedä, mikä on parempi kuin toinen. Tänä päivänä tunnutaan vannovan hyaluronihapon nimeen ryppyjen suhteen. Itsellä on ollut Bodyshopin E Vitamin sarjaa ja Joe Blascon Eye Serum. Biothermillä on myös hyviä voiteita, suosittelen!

Vierailija
20/33 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt työttömänä hankin sitten Lidlistä silmänympärysvoiteen ja aika samalta tuntuu ;) No, aion silti palata Biothermin oranssiin silmänympärysvoiteeseen kun työelämään palaan... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi