Donna-sylkitestit!
Hei!
Kyselisin kyseisestä testistä,saako sillä oviksen näkymään?
Kokemuksia?
Kommentit (5)
bongasin sillä yhden päivän ajan ne risukot - ja tulin siitä kierrosta raskaaksikin (tosin meni kesken)... Mutta se käyttöohjeen 5 min kuivuminen ei riitä mihinkään, kannattaa malttaa odottaa vaikka tuntejakin, ei se tulos sieltä mihinkään kadonnut. Tsemppiä!
mutta painoithan sitä valonappia sieltä testin alta? Jos se mustaa näyttää niin kuulostaa siltä ettei valo olisi päällä. Keltaiselta se minulla näyttää. Ja jos taas valo ei syty niin palauta testi, siinä on varmasti paristossa valmistusvika.
En ole itsekään kyllä saanut vielä tulosta aikaiseksi, hormonikierukka poistettiin 1,5 viikkoa sitten ja testitaival vasta aluillaan.
Minulla on ihan tavallinen alhaalta valottava mikroskooppi ja sillä saa ihan selvästi ovulaation näkyviin.
Mutta miten te, jotka olette "jääneet" raskaaksi, tekeekö kuviot mitä ovulaation jälkeen?
Minulla kp 20/27 ja saniaiset kasvaa vieläkin, olisiko pitänyt jo hävitä vai olisiko tämä jokin ennusmerkki?
#5, miten kävi?
Minulla oli eilen yllättäen niitä saniaisia, päivällä., kp 9. Illalla ei enää ollut eikä tänäaamunakaan. Jotenkin en kuitenkaan usko että kyseessä olisi ovulaatio, ajankohta on aikainen, limat puuttui jne.
Onko teillä tullut tuolla "vääriä hälytyksiä"?
Toinen mitä mietin, onko muilla kuin viitosella jäänyt niitä saniaisia näkyviin pitemmäksi aikaa?
Minulla on kyseinen testi. En saa siitä mitään irti. Näyttää pelkkää mustaa koko ajan. Ei siis mitään "risuja" tai vastaavaa. Olen käyttänyt sitä ohjeiden mukaan. Enkä ole raskaana vaikka näyttääkin siis mustaa koko linssin alueella...
KALLIS investoinit :| Ostin normi ovistestejä ja käytän niitä. Katsotaan miten niiden kanssa sujuu :8}