Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin varovaisesti ilmoittelen uutisia...

02.10.2006 |

Meille ilmestyi perjantaina haamu plussa ruutuun :) Periaatteessa olin siitä jo hyvin varma, kun menkat olivat myösässä, vaikkakin vasta pari päivää, mutta koska tätä pikku kakkosta on yritetty vuoden vaihteesta niin sitä ehti kehittelemään itselleen jos jonkin moisen hormonihäiriön, jonka johdosta tätiä ei olis kuulunut.

Pikkukakkosta olemme halunneet jo sen n. 1,5 v, mitä esikoinen nyt täyttää, mutta imetyksen johdosta kuukautisia odottelin vuoden vaihteeseen. Eli yritys alkoi siitä. Tässä kierrossa kuitenkin vasta taisi tuo ovulaatiokin kunnolla tapahtua, minulla kun nuo ovulointi kivut ovat olleet kovat ennenkin. Aikaisemmissa kierroissa en tuota kipua ole nyt tuntenut. Tämän halusin kertoa siksi kun palstalla on näitä muitakin, jotka imetysaikana toivovat toista. Ei siis kannata huolestua vaikka plussaa ei kuuluisikaan, meillä tärppäsi kolmannesta imettämättömästä kierrosta. Nyt vaan odotellaan hissukseen mitä tuleman pitää... josko meille saatasiin kesävauva :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli odottavalla kannalla täällä edetään. En voi väittää että olisin kovasti raskausoireita itsessäni vielä havainnut (ehkä ilmavaivoja lukuunottamatta:). Mutta en esikoisenkaan kanssa vielä tässä vaiheessa oksentanut :). Tässä (mahdollisessa) raskaudessa minun ei tarvitse nousta aamulla kukonlaudun aikaan töihin ja kun esikoinenkin on toistaiseksi antanut nukkua seitsemän tai kahdeksaan, niin voihan olla ettei aamuyökkiminen alakaan. Mutta katsellaan ihan rauhakseltaan ja muutaman viikon päästä kai tuota voisi uskaltautua jo neuvolaan soittemaan, ellei vaan täti tai muita ongelmia sitä ennen ilmaannu.

Vierailija
2/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo olla ihan varma... Toivottavasti sinun haamusi tummenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa ja plussa vahvistuu!

Vierailija
4/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva lukea tosta teidän yrityksestä, kun itsehän imetän edelleen mein pikkukakkosta ja oon ihan varma etten välttämättä ole ovuloinut. Nyt ollut kolmet menkat ja siis ennen aina olen kipuillut aivan kamalasti, ja nyt vain ennen ekoja menkkoja...

Jää nähtäväksi miten meidän käy.

Miritli