Muita joilla tärkeät paperit aina ihan sekaisin ja pitkin poikin?
Tuon pyykkikorin pohjia kaivelevan ketjun innoittamana... :D
Onko muita joilla on laskut ja verokortit ja tiliotteet ja ja ja..... kaikki tärkeät paperit ihan sikin sokin?
Mä olen ammatiltani kirjanpitäjä ja työssäni kaikki paperit aina tiptop. En tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta kotona tärkeät paperit on aina ihan miten sattuu. Niitä pinoja ja läjiä tulee kaiveltua välillä ihan hädissään kun joku paperi pitää saada esiin.
Olenko ainoa?
Kommentit (9)
mutta mies on ihan kauhea tässä suhteessa. Eniten nyppii se, että mäkin joudun aina kissojen ja koirien kanssa etsimään lippusia ja lappusia, joiden pitäisi olla jossain virastossa seuraavana aamuna. :( Ja laskut on myös myöhässä härdellin takia usein, onneksi suurin osa on suoraveloituksessa. Mies on erittäin vastuullisessa työssä ja kotona varsinainen possu!
business analyst olen eli työ hyvin samantyyppistä kuin sinulla.
Ei se tjärjestelmällisyystarmo enää kotiin asti riitä
Kaikki laskut, verokortti, tilinauhat, vakuutuspaperit ym. ym. ym. ovat siellä sun täällä. Onneksi mies on tosi säntillinen noissa asioissa, sillä on laput mapissa järjestyksessä. Siis myös mun paperiasiat.. (punastelee)
minä pidän paperit tallessa ja jaksan niitä mapittaa (exä oli kuulemma sellainen...) Mä kun en jaksa millään ja tungen niitä kansioihin silloin kun jaksan.
Omat tavarat mulla on järjestyksessä ja tallessa, kun taas lähes joka aamu mies etsii omaa puhelinta/lompakkoa/passia/avaimia
olen tosin kehittänyt kaaoksenhallintajärjestelmän, jonka avulla minulla on aina tuntuma siitä missä tärkeät paperit ovat.
Ikävä kyllä olen siirtänyt tämän kaaoksenhallinnan myös työpaikalle, ja aina ennen niin säntillinen työpisteeni on nykyisin kaoottinen (mutta hallinnassa -toistaiseksi).
on vanha lipasto jonka laatikoihin laitan laskut ja lapsiin liittyvät paperit eli sieltä löytyy kun tarvii (ehkä seuraavana päivänä.) Muut tärkeät paperit (veropaperit, tiliotteet yms.) ovat kirjahyllyssä menossa mappeihin kun ehtivät.
Jos jotain pitää löytyä tiedän mistä sitä lähden hakemaan mutten sitä välttämättä sillä sekunnilla löydä.
roskalaatikosta...Ei ollut hyvässä paikasa ja aina ei muista missä.
Ostin vihdoin haitarikansioita, joissa asuntopaperit ja lainapäätökset ym. Pidetään perimmäisen huoneen kaapissa, koska ei tarvita sieltä usein mitään.
Työtodistukset ja kouluista olen laittanut läpinäkyviin sivuihin, kuin vihkonen ja näin löytyy hyvin eroittuen, paperit pysyvät suorina.
Sitten ostin tähän nurkkapöytään lisäksi myös haitarikansion, niin tulee heti laitettua tärkeitä lappuja ym.
Et ole ainoa.
Mieheni heittivahoingossa mällit veronpalautuslapun päälle.
työssäni koordinoin laajaa toimintaa, mutta kotona kaikki on kuin pommin jäljiltä.