Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarg, mikä mun polvessa on??

Vierailija
14.04.2009 |

Käy kipeää kävellessä polven sisäsyrjältä ja tuntuu kipua painaessa siinä kohdassa. Nyt näköjään jomottaa levossakin. Synnyttänyt olen 2,5 kuukautta sitten ja raskausaikana en liikkunut hirveästi. Nyt olen käynyt juoksemassa kaksi kertaa puolisen tuntia, voiko sellaisesta määrästä jo ylirasittua (nivelet?)? Polvi näyttää tavalliselta. 7 raskauskiloa jäljellä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi