Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä plastikkakirurgia voi tehdä raskausarville?

Vierailija
14.04.2009 |

Minulla on raskausarpia rinnoissa. Ne eivät ole tulleet raskaudesta, vaan teini-iässä, kun kehityin nopeasti. Ovat nyt siis jo yli 15 vuotta vanhoja. Toisessa rinnassa niitä ei havaitse kuin kirkkaassa valossa tihrustamalla, ovat niin vaaleita ja ohuita, mutta toisessa rinnassa niitä on rinnan yläosassa ihan selvästi nähtävillä. Inhoan niitä arpia, sillä muuten rintani ovat todella kauniit, kivan kokoiset ja kauniin malliset (c75).

Olenkin nyt kolmekymppisenä, lapseni jo saaneena, miettinyt, josko niille arville voisi lääkärin veitsi tehdä jotain...Mutta mitä? En siis halua pienetää/suurentaa/"ripustaa" tai muutenkaan muuttaa rintojani, niiden kokoa tai mallia mitenkään. Ne olisivat todella kauniit ja luonnollisen pystyt (kokoonsa ja ikääni nähden hämmästyttävän vähän painuneet) ilman raskausarpia.

Rahakaan ei ole este...Mutta mitä ihmettä muka voi ihon arville tehdä rintoja muuten muuttamatta? Ja eikö mistä tahansa leikkauksesta tulisi kuitenkin leikkausarvet?

Tietääkö kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat kuitenkin olla iältäsi melko nuori? Eihän tuo oikeasti voi häiritä sinua?

Vierailija
2/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävästi nahkaa rinnoissa, arpikohdan pystyy kait leikkaamaan pois.

Samalla tavalla kuin roikkuvan vatsanahan..

Soita plastikkakirurgille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arven alle voi laittaa jonkun silikoniliuskan tai jotain jolloin se ei enää erotu. Näin muistan lukeneeni.

Vierailija
4/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos jonkun mielestä tarvitsen tämän takia lobotomiaa.

En ole kohdannut moista kyynisyyttä, kun ihmiset kertovat haluavansa plastikkakirurgian avulla suurentaa/pienentää/ripustaa liian isoja / liian pieniä / roikkuvia rintojaan.

Kyllä minua ottaa päähän, että en voi koskaan käyttää yhtään avoimempia kaula-aukkoja ja esim. bikinit joudun aina metsästämään sellaiset, joissa on toppimallinen yläosa, joka peittää koko rinnan...Vielä enemmän tämä asia harmittaa, kun kroppa on muuten ihan kunnossa, olen urheilullinen ja hoikka ja rinnat muuten nätit. Joskus koko aikuisikäni aikana toivoisin voivani pukeutua esim. kolmiomallisiin bikinin yläosiin tai decolteen paljastavaan ilta-/juhlapukuun.

Ja ei, rinnoissa ei mielestäni ole tarpeeksi nahkaa niin, että "arpiosan" voisi leikata pois. Arvet tulivat siis varhaisessa teini-iässä, jolloin rinta kasvoi nopeammin kuin iho antoi myöten. Nykyisellään rinnat ovat ihan "täydet", eivätkä roiku ylimääräisen nahan varassa. Rinnan yläosassa vain on rumat arvet pystysuuntaan. Nimenomaan toisessa rinnassa.

Ajattelin, että kenties on jotain laserhoitoja tai ihon hiontaa, joka voisi auttaa. Nuo voiteethan eivät lääketieteellisen faktisesti VOI poistaa arpia (mutta nuorempana nekin kyllä kokeilin).

Ja kyllä, minulla on muutakin elämää, eikä tämä asia pilaa yöuniani tai itsetuntoani. Rakastan vartaloani ensisijaisesti siksi, että se on terve ja toimiva ja antanut minulle ihanan lapsen. Pohdiskelen vain vaihtoehtoja. JOS nuo arvet saisi jollain yksinkertaisella plastikkakirurgisella toimenpiteellä pois, kyllä minä niistä eroon haluaisin!

ap

Vierailija
5/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahasta kiinnii, niin tilaa aika plastiikkakirurgille!!!!

Vai mitä vastauksia täällä luullet saavasi´??

Luuletko jonkun av mamman piilottelevan salaista reseptiä millä saa arvet veke ilman leikkausta, tai muuta operaatiota.

Jos tissis ovat sulle noin elintärkeät nosta se täydellinen pyllys siitä penkiltä ja ota puhelin kätöseen ja tilaa aika vaikka Rolfille.

Voi juma miten uusavuttomia on kaikki nykypäivänä.

Vierailija
6/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita plastiikkakirurgille ja kysy et onko mahdollista ja varaa sitten jutteluaika.

Mulla on kanssa teininä lantioon ja pyllyyn tullu kamalat arvet, ovat onneksi valkoisia, mutta tuntuvat inhottavilta ja toivon pääseväni niistä joskus eroon.

Millään voiteilla ei arvista eroon pääse.