Ystäväni epäilee koko ajan avioliittoamme.. mua ärsyttää
mieheni on ulkomaalainen ja hänen mielestään olemme liian erilaisia,
omasta mielestäni emme ole. Mutta hän jankkaa aina (emme tapaa onneksi hirveen usein) ja kautta rantain vihjailee että meillä on varmaan ero tulossa pian koska mies on niin erilainen ym, jne. Tosi ärsyttävää, hän kokeilee aina ja heittelee kaikkea esim. "kyllä se sun mies rakastaa sua niin kauheesti" ym.
Minun on pakko sietää häntä tietyistä syistä, hän on samassa harrastauspiirissä nimittäin.
Kommentit (10)
että sinua ärsyttää tuollainen vihjailu ja että olette onnellisia.
menemme vääristä syistä naimisiin! Syystä että olin ennen miestäni tapaillut sellaisia rokkarihemmoja, ja nykyinen on asiallinen pukumies. No siihen on syynsä, etten mennyt jonkun epäluotettavan, itsekeskeisen rokkarin kanssa naimisiin! Kaveri kuitenkin tulkitsi miesvalintani niin, että olin menossa naimisiin rahasta. :(
Tosi ärsyttävää, hän kokeilee aina ja heittelee kaikkea esim. "kyllä se sun mies rakastaa sua niin kauheesti" ym.
Nyt taitaa olla taas astetta vainoharhaisepi mamma liikenteessä.
Ei tuollaisista kannata välittää.
Kysypä ystävältäsi heti siinä saman tien, että miten sinun avioliittosi sujuu. Jos on sinkku, niin kysy miten se miehenmetsästys on onnistunut.
Ole onnellinen! Anna auringon paistaa. Olet sen ihan varmasti ansainnut.
ja on sanonut suoraankin että ero tulee vielä kun sille ja sillekin tuli ero ym. Silloin suutuin hänelle mutta nyt hän jatkaa sitä samaa kautta rantain.
Oma mies on jättänyt hänet vuosia sitten.
ap.
Mä en tuollaista ihmistä kutsuisi ystäväksi vaan tutuksi.
ja ainoa syy se, että mies on myös muualta kuin Suomesta. Olemme olleet jo 20 v naimisissa, joten normi mittapuun mukaan kestävä liitto. Olen kuunnellut tosi älyttömiä kysymyksiä. Kerrankin eräs lapsen puistokaverin äiti ihan suureen ääneen säälitteli kuinka kamalaa mahtaa olla naimissa ulkomaalaisen kanssa, kun ne on niin uskottomia. En ikinä kehtaisi kenellekään puhua tuollaista enkä alkaisi tenttaamaan yksityiskohtia jonkun elämästä. Tyhmyyttä on niin vaikea kestää.
On noita ihan suomalaisen miehenkin kanssa olevia liittoja epäilty. Mun sisko meni yli 10v sitten naimisiin seurusteltuaan noin viisi vuotta ennen häutä miehensä kanssa. Siskon anoppi oli sitä mieltä, ettei avioliitto tule kestämään ja jäi tulematta häihin tästä syystä. Siskolla kolme lasta, eikä anoppi ole nähnyt heitä kuin kuvissa. Anoppisuhde jäänyt vähän hataraksi...
Munkin yksi kaveri aina ihmettelee miten mä jaksan olla mieheni kanssa, kun ollaan kuulemma NIIIIN erilaisia. 13 vuotta on yhdessä oltu ja ihan kivasti menee. En jaksa edes kommentoida tuollaisia.
joo, en todellakaan voi pitää häntä ystävänä.Minusta ystävä aina tukee ja kunnioittaa, eikä yritä repiä toista alas. Hän hakeutuu aina minun seuraani, mutta en tapaile häntä enää muuten kuin harrastuksissa.
Kiitos kuitenkin vastauksistanne.
ap.
Viimeksi tänään jouduin taas tilanteeseen jossa taas kerran sain kertoa yhä olevani mieheni kanssa (onhan meillä lapsikin). Se on hämmästyttävää, että kun olet ulkomaalaisen miehen valinnut, niin ihmiset epäilee mahtaako ne vielä olla yhdessä...