Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ikuisia teillä on pyykkikorissa? Niitä joita ei tule koskaan pestyä.

Vierailija
14.04.2009 |

Meillä on yksi pöytäliina ja yksi pojan kesäpaita, molemmat olleet pyykkikorissa muutosta asti eli ainakin 3 vuotta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään haudota juuri viikkoa, kahta kauempaa pesukorissa.

Tosin pesulaan menevät odottavat joskus useammankin viikon.

Silitystä saattaa odottaa puhtaana joku kyllä pitkään. Silitetään äärimmäisen vähän itse, joten nyt taitaa olla loppiaisesta asti ruokaliinat silittämättä.

Paidat on meillä itsestään siliäviä tai pesulassa käyviä, joten ei niitäkään. Joskus jotain juhlavaatetta silitetään.

Vierailija
42/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään ikuisia, mutta yleensä vessan matot lojuu siellä vähän pitempään pohjalla, kun en pissaisia muiden pyykkien kanssa pese. Poika lorottelee niille tai potasta läiskähtää... Ja joskus joku laukku tai reppu jonka kanssa ei ole muuta pestävää. En viitsi yhtä vaatetta siellä pyörittää, saita kun olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei loju mitään viikkoa kauempaa. Mä kyllä vaikka keksimällä keksin jotain mitä voi pestä sen "ongelmatuotteen" kanssa, vajaita koneita en pyöritä. (ja nekin pesut tulee kyllä ihan tarpeeseen, en mä puhdasta pese..)

Vierailija
44/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään, kaikki pyykit pestään.

Vierailija
45/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sellaista kultakimalletta ja kerran erehdyin pesemään sen muiden tummien kanssa ja sen jälkeen miehen kalsaritkin saivat kimallekerroksen:).

Pesin sen käsin juuri joulun alla ja nyt liina odottaa kiltisti likapyykkikorissa seuraavaa joulua.

Taitaa olla lisäksi yksi pusero missä on villaa ja väreinä mustaa ja valkoista. En siis tiedä minkä väristen kanssa se pitäisi pestä. Käsipesu olisi varmin, mutta niin vaivalloista.

Vierailija
46/46 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia on jäänyt pyykkikorin pohjalle odottamaan villakoneellista. Samoin joku kaulahuivi, jota ei ole voinut nukkaamisen vuoksi pestä muun pyykin kanssa.

Pisimpään on ollut parit lasten lenkkarit ja yksi punainen (värjäävä) joululiina. Kunnes sitten lenkkarit menivät kirppikselle ja joululiinan sain pestyksi yksinään.

Mutta villasukkapyykki odottaa vielä koneen täyttymistä.. :)