mies lupas silikonit jos laihdun 20 kg!
Olen haaveillut( siis minä olen, ei mieheni) silikonirinnoista jo pitkään, tänään taas puhuttiin asiasta. Mies sanoi, että katsotaan sitten kun olen laihduttanut 20 kg ( olen nyt 172 cm / 72kg) eli ylipainoa on.. Omat tissit on kahden imetyksen jäljiltä nahkarukkaset :(
Mitä mieltä olette, miten saisin itseltäni mahdollisimman nopeasti kilot pois.
Ja vielä kokemuksia ja hintoja suomalaisista kirurgeista.
Kommentit (16)
Ajattelit sitten vetää ittes alipainoiseksi heti kerralla? Mitä järkeä?
Ja sitä paitsi, sä et ole ylipainoinen nytkään, et yhtään.
Et edes ole varsinaisesti ylipainoinen (BMI:si on 24.3), joten terveydellistä syytä laihduttamiseen ei ole. Toivottavasti et pelkästään miehen takia ala painoa pudottaa, vaan kiinnität enemmän huomiota omaan kuntoosi kuin vaa'an lukemiin.
pitäisi siis laihtua. se on kyllä aika paljon sinulle.
pinnallisia olette molemmat.
Eikö sunkaan päätä taida paljon järki pakottaa.
Tais olla provo kuitenkin.
oletko koskaan nähnyt livenä silikonirintoja? Kannattais ensin tutustua! Mun kaverilla on ja sitten olen työssäni niitä nähnyt. Voin sanoa että nuorella ihan ok, mutta sitten vanhana...yli 50...eivät jotenkin enää istu nahistuvaan kroppaan...
Harkitse vielä! Ja toi paino on ihan realistinen, jos se on "luonteva". Mä olen 173 ja 53kg. Ollut "aina", mitä nyt raskauksissa tuli lisää 24kg. Ja ne katosivat imettämällä 6kk....
Ilman raskautta en ole saanut painoani koskaan nousemaan vaikka olen oikea pullahiiri!
Kyllä siitä hyvästä voisin vähän ylimääräistä pudottaa.
Tosin ap:llä ei kyllä hirveästi ole mistä pudottaa, siis ei nyt ainakaan 20 kiloa.
mä olen nyt 166/60, ja mielestäni olen aivan liian lihava, siis itseni mielestä ,en vaan viihdy tällaisena. Haluaisin laihduttaa tuonne 53 kiloon. Mutta, mieheni taas on sitä mieltä, että olen tyhmä jos laihdutan, koska nyt on kuulemma paras kroppa. Jos laihdutan niin tiedän, että rinnat kutistuu ekana, mitä haluankin, inhoan isoja rintoja :/. Eli, miellytänkö miestäni isorintaisena ja vähän pyöreämpänä, vai laihdutanko sinne missä itse tykkään olla (mutta silloin rinnat häviää)? Ikää jo 39, eli sen puolesta haluaisin laihduttaa, koska tiedän, että nyt on vikat mahdollisuudet, iän myötä kun se laihdutus vaan on aina vaikeampaa.
Ensiksikin kiitos vastanneillle.
Tämä ei aloitus ei ole provo, mutta tiedän, että mieheni "ehto" oli hieman kärjistetty. Mies ei tiedä paljonko painan tällä hetkellä ja paljonko ihannepainoni olisi, mutta näemme molemmat, että mulla on aika iso maha, niin kuin olisin viidennellä kuulla raskaana ja takapuolikin on alkanut leviämään. Tämä häiritsee minua enemmän kuin miestäni.
Ja vielä toinen tarkennus silikonit maksetaan jos ne joskus hankin, niin ihan yhteisestä pussista, me molemmat tienataan saman verran, nettotulot meillä kuussa on 4000 euroa. Olemme molemmat +30, meillä on kaksi lasta. Kyse ei siis ole siitä, että kun puntari näyttää 50 kg:a, niin mies kaivelee lompakkoaan,
Mutta, pyytäisin siis vinkkejä suomalaista kirurgeista ja hinnoista, samoin niitä laihdutusvinkkejä!
Eikö järkikin sano, että kun syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu.
Jospa osaisit olla kehoosi tyytyväinen vähän laihdutettuasi?
Itse ikäni todella ylipainoisena ollut ja nyt alan olla vihdoin normaalipainoinen niin ei mulla ainakaan ole valittamista. Vaikka raskausarvet on järkyttävät ja niitä on joka paikassa, tissit roikkuu tyhjänä ja arpisena, nahka roikkuu muualtakin. Vaatteet päällä näytän hyvältä ja ilman vaatteita vähän kärsineelle mutta ne on mun elämän jättämiä jälkiä.
Mua jopa hävettäisi silikonit jos kroppa ei ole täydellinen muutenkaan. Kannattaa miettiä sitäkin. Kun saat tissit kuntoon niin huomio kohdistuukin jo seuraavaan vikaan.
Noilla mitoilla painoindeksisi on 24,3 eli täysin normaalin rajoissa (normaali= 18,5-24,9) Alin paino normaalipainon rajoissa on 172cm pitkälle 55kg.
Jos painaisit vain 52kg, painoindeksisi olisi 17,6 eli olisit alipainoinen.
Elättekö muutenkin ehtojen mukaan? Ostan ruokaa jos teet sitä, jos viet roskat niin saat tätä. Rakastaako mies sinua tuollaisena nahkarukkas-normaalipainoisena vai haluaako hän alipainoisen rimpulan jolle muodotkin pitää tehdä kirurgin avulla?
Toivon tosiaan että tämä on provo. Jos ei ole, niin jssap.
161cm pitkä ja painan 67kg!!!!!!!!!!!!!!!!! Mies sanoi, että kelpaan tällaisena, mutta itseä ahistaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon, että nyt on laihis päällä. Tosin on tässä muutama lapsikin väännetty mutta on aika masentavaa kun vaatteet ei mahdu päälle. Ja olen enemmän kun tyytyväinen jos pääsen 60kg ja siitä alaspäin on plussaa. Mutta ei tarvi edes paljoa mennä. Tosin, tiedän kun pääsen tavoitteeseen niin rinnat on aikamoiset ajokoiran korvat ja ihan oikeasti niille tarttis jotain tehdä. Mutta tuskin niille ikinä tulen mitään tekemään..
mun kaveri sai koiran kun otii mieheltään sui*** riittävän monta kertaa (en muista monestako kerrasta sopivat)
onneks olkoon idiooteille!
onneks mä saan sen mitä todella haluan _ILMAN_ mitään ehtoja.
kyl lähtis äijä ehtoinensa jos sellasia alkas lateleen. hyväksyy mut tällasena tai sitten ei. mäkin hyväksyn sen tollasena ku se on.