Yhdistyykö lapsissanne sinun ja miehesi ulkonäkö tasapuolisesti vai
Kommentit (18)
koska molemmilla on vaaleat hiukset ja siniset silmät, mutta piirteiltään lapsi on kuin isänsä. Varsinkin suuttuessaan/mököttäessään ilmeet ovat täysin samat kuin isällään. Olemme kuitenkin mieheni kanssa yllättävän samannäköiset, lapsuuden kuvia katsellessa (olemme tunteneet toisemme hiekkalaatikolta asti) moni voisi luulla sisaruksiksi.
mutta toinen on vähän enemmän minun näköiseni ja toinen vähän enemmän miehen näköinen.
Kummankin sukulaiset ovat sitä mieltä että molemmat lapset ovat juuri heidän sukunsa näköisiä.
ja ruumiinrakenteinen, toinen taas on minun näköiseni. Toinen on tumma ja toinen vaalea. Myös luonteiltaan he ovat kuin yö ja päivä.
ulkonäöllisesti enemmän toista muistuttava on sisäisesti toisen kaltainen:
siis tyttö näyttää minulta (kiharat hiukset, pyöreät kasvot), mutta luonne on isältään ja
poika taas muistuttaa isäänsä, suorat hiukset, kapeat kasvot, mutta luonne taas on minulta.
aivan miehen näköisiä. Minun sukuni mielestä ihan minun näköisiäni. Eli varmasti löytyy molempien piirteitä.
(Hiukset molemmilla minulta, silmät esikoisella minulta kuopuksella mieheltä, kasvojen muoto esikoisella isältään kuopukselta minulta.)
Olemme miehen kanssa olleet pikkulapsina hämmästyttävän saman näköisiä. Nyt meissä ei ole mitään samaa. Minulla on pieni nykerönenä, miehellä kunnon nokka. Miehellä on tummat paksut kulmakarvat ja hiukset, minä olen vaalea ja vähäkarvainen jne.
Poika enemmän isän näköinen, mutta minun luonteinen, tyttö minun näköinen, mutta isän luonteinen :)
ulkonäöllisesti enemmän toista muistuttava on sisäisesti toisen kaltainen: siis tyttö näyttää minulta (kiharat hiukset, pyöreät kasvot), mutta luonne on isältään ja poika taas muistuttaa isäänsä, suorat hiukset, kapeat kasvot, mutta luonne taas on minulta.
2 poikaa on ja molemmissa on molempien näköä ja suvuista tulevia piirteitä. En osaa edes sanoa kumman ulkonäköä on enemmän.
että kahdesta lapsesta toinen on selkeästi minun näköinen ja toinen isänsä. Myös tempperamentti taitaa olla samoin jaettu kuin ulkonäkö.
Olemme kuitenkin mieheni kanssa yllättävän samannäköiset, lapsuuden kuvia katsellessa (olemme tunteneet toisemme hiekkalaatikolta asti) moni voisi luulla sisaruksiksi.
Lapsia pidetään yleisesti enemmän mun näköisenä, mutta omasta mielestäni kuopus on ilmetty isänsä. Viime aikoina myös muut ovat alkaneet nähdä tämän yhdennäköisyyden. Esikoinen tulee kasvonpiirteiltään minuun.
molemmissa yhdistyy tasaisesti. Hauska kuulla, kuinka jokainen arvioi pojat eri tavalla.
koska lapset eivät muistuta oikein kumpaakaan meistä. Sen sijaan ovat keskenään hyvin samannäköiset, vaikka ovat tyttö ja poika.
Kasvonpiirteiltään on alkanut vähän enemmän muistuttaa isäänsä nyt kasvettuaan, pienempänä oli aivan kuin minun isäni pienenä.
Ei kyllä heti arvaisi isäksi ja pojaksi, niin erilaisen näköisiä ovat kyllä...
kskenaan eri nakoisia. Ovat perineet isansa tummat piirteet. Joskus joku heittaa jonkun yllattavan kommentin, kuten etta tyton silmat ovat kuin isallani!
miehen puoleista serkkuaan ja enoaan.
Keskimmäinen on kuin peilikuvani (vain hieman parannettu: silmien väri on selkeämpi ja ripsiväriä tytön ei tarvitse koskaan käyttää)
Kuopus on ilmetty isänsä mutta blondi. Ei muistuta vanhempia ruskeaverikkösisaruksiaan lainkaan.
Luonteiltaan meihin tulleita... tasaisesti
En voi sanoa mitään piirrettä (paitsi silmienväri) minkä lapset ois perineet jommalta kummalta maistä, minun mielestäni kaikki on aivan omansa näköisiä. Vai onko minussa jokin "vika" kun en näe oikeastaan kenessäkään lapsessa samoja piirteitä kuin vanhemmissaan. Eli jos on iso sakki lapsia ja vieressä joukko mammoja en voi sanoa kuka lapsi kuulu kenellekkin ulkonäön perusteella.
isompi on enemmän minun näköinen ja pienempi isän näköinen. Mutta hyvin vähän heistä löytyy meidän ulkonäköä...ovat jotenkin tosi persoonallisen näköisiä.
Toinen on tumma/kihara tukkainen ja ruskeasilmäinen. Toinen taas aivan vastakohta vaaleat/suorat hiukset ja vaaleansiniset silmät :)
Aivan mahtava parivaljakko :)
ovat perineet kauneutensa/ komeutensa sekä älykkyytensä minulta ;D