Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv7 ja ruskeaa limaa pyyhkiessä.. Mitä todennäköisimmin km..

Vierailija
13.04.2009 |

ja siinä on maksanpalan kaltaisia hyytymiä, on todennäköinen km. Tähän liittyy yleensä myös kohdun supistelu, menkkamaiset kivut ja selkään säteilevät kivut, ei kuitenkaan aina.

Mulla oli pyyhittäessä ruskeaa vuotoa rv 7-10 ja nyt on menossa rv 36. Eli ihan normaalia on jos ei muutu tuollaiseksi punaiseksi, runsaaksi, ja kivuliaaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukka muodostuu ja rikkoon kohdun limakalvoja, valkovuotoon sekoittuu vähän verta. ei siis huolta.

Vierailija
2/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivon todellakin, että olisikin noin... Mulla on vaan ennestään kuusi keskenmenoa. Yksikään niistä ei ole alkanut näin, mutta toki sitä heti on pirun kuvat edessä :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan siinä tuoretta ja punaista. Ruskea kuivaneen veren vuoto (jota tuli hieman pyyhittäessä) seuraavassa raskaudessa ei ollut sen sijaan mitään huolestuttavaa, vaan raskaus jatkui normaalisti.

Lykkyä sinulle ap, toivottavasti kaikki on kunnossa. Suuri todennäköisyys sille ainakin on.

Vierailija
4/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ruskeaa vuotoa viikoilla 7 ja 12. Nyt tuo vauveli tuolla jokeltelee isänsä kanssa;)

Eli ei tuo vuoto (varsinkaan, jos se pysyy rusehtavana) aina vaarallista ole.

Toivotaan, että tällä kertaa sun vauveli pysyy matkassa koko 9 kk!!!!

Vierailija
5/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutut kivut ovat alkaneet. Eli se tästäkin. Luojan lykky meillä on kaksi onnistunutta raskauttakin. Ja nää mun raskaudet jää sit tähän, olkoon tämä viimeinen kerta. Piste.

ap

Vierailija
6/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti alkaa jo noinkin suuri määrä keskenmenoja uuvuttamaan - mutta onneksi teillä on myös kaksi ihanaa lasta jo entuudestaan. VAikka eihän se tietenkään poista tuskaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan