Lue keskustelun säännöt.
Mä en usko että kasvatuksella on mustasukkaisuuden kanssa tekemistä.
13.04.2009 |
Työkaverilla on kaksoset ja kaksosia 3 vuotta nuorempi sisar. Toinen kaksosista ja tää nuorin lapsi ovat kuulema aina tukkanuottasilla, kun taas toinen kaksonen tulee toimeen molempien kanssa. Uskoakseni kaikki lapset ovat kasvatettu samalla kaavalla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla