Poltatteko lasten lähellä?
Katselin tuossa äsken takapihan leikkipuistossa leikkivää perhettä jossa isä veteli kessua leikkiessään lastensa kanssa. Polttaako täällä joku lastensa lähellä? itse poltan kyllä, mutta en ikinä lasten lähellä enkä ole myöskään raskaana polttanut. Mietin vaan että onko tämä nykypäivänä muka ihan hyväksyttävää käytöstä että polttaa lapsen lähellä?
Kommentit (6)
Vaikka omat keuhkoni pilaan niin en todellakaan pakota lapsiani hengittämään niitä myrkkyjä, sillä kyllä se savu ulkonakin kulkeutuu lasten keuhkoihin!
Poltan vain iltaisin kun lapset nukkumassa ja jos joskus olen yksin jossakin. Lapset eivät edes tiedä minun polttavan. Tarkoitus olisi kyllä päästä koko tavasta eroon kevään aikana. Itse en yhtään ymmärrä raskaana tupakoivia tai ihmisiä jotka poltavat esim. vaubuja työntäessään.
poltan silloin kun he nukkuvat ja kun he ovat poissa.Enkä polttanut raskaana enkä imettäessä. Lasten isä polttaa heidän läsnäollessaan muttei kuitenkaan sisällä tai autossa.
Olen kyllä joskus syyllistynyt polttamiseen rattaita työnnellessä, lapsi on silloin nukkunut. ja tiedän kyllä että se on hirveän näköistä, olen samaa mieltä itsekkin.
Kuvottava tapa varsinkin lasten lähellä.
En polta. Autossakin on tupakointikielto, koska kyllähän se haju jää.
Lapsuudestani muistan, että autossa vedettiin röökiä sivuikkuna raollaan eikä takapenkin mukuloilla ollut turvavöitä.
Poltan vain ja ainoastaan silloin kun lapset nukkumassa, tai välillä menee kyllä päiviä muutenkin että en polta ollenkaan..
Mutta lasten nähden en.