Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valmis tulemaan meidän parvekkeelle punaviinilasilliselle?

Vierailija
13.04.2009 |

Etkä kuitenkaan joisi viinakaappiamme tyhjäksi? MIehesi ei käytä tennissukkia ja sinä et ole marttyyri tai himoimettäjä? Teille voisi olla 5 tähden uusi tuttavuus tiedossa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro osoitteesi :)

Vierailija
2/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ulkomaille. Haluan uusia tuttavuuksia ja kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä kuitenkaan joisi viinakaappiamme tyhjäksi? MIehesi ei käytä tennissukkia ja sinä et ole marttyyri tai himoimettäjä? Teille voisi olla 5 tähden uusi tuttavuus tiedossa.

Vierailija
4/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kohta antimarttyyrien kokoontumisajot :D

Vierailija
5/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole marttyyri, mutta olen kyllä imettänyt lapsiani yli vuoden kumpaakin.

Mutta en tuo sitä normaalissa elämässä esille.

Vierailija
6/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän itse jaa miehellesi "lupia" tavata kavereitaan, eikä miehesi "auta" sinua kotitöissä ja lastenhoidossa? Olettehan niin kuin kaksi ihan tasavertaista, aikuista ihmistä, ja toistenne kanssa siksi, että se antaa enemmän kuin ottaa?

Ja ettehän kysy minulta ja mieheltäni, jotka ihan oikeana perheenä kasvatamme (biologisesti vain minun) kouluikäistä lastamme seuraavia kysymyksiä:

a) koskas se teidän yhteinen lapsi syntyy?

b) Missä x:n OIKEA isä asuu?

Tulkaa tekin meille! (Nimittäin sikäli kun teille ei ole ongelma, että me perheellisinä ihmisinä ihan omasta valinnastamme asumme kt-kolmiossa kaupungissa, emme ok-talossa syrjäseudulla). Laitan punaviinin kylkeen vaikkapa uunibruchetteja. Keskustellakin saa vilkkaasti.

Vierailija
7/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoimettäjyyteen kuuluu muutakin, siihen kuuluu kaikenlainen naisellisuuden dissaaminen, miehen kouliminen niin aloitekyvyttömäksi että pienellä harjoituksella hän siis mies ei enää kykene edes kalsareistaan huolehtimaan, pahinta on jus tuttava tulee leikkaamaan miehen hiukset, kun eihän sillä nyt niin väliä ole. Himoimettäjän perheessä leipä syödään aina ennen piparia ja ulkoilussa on tietyt säännöt, joita ei saa rikkoa ja se (ulkoilu) ei onnistu ilman Reimateccejä. Himoimettäjän mielestä päiväkodissa vallitsevat viidakon lait, eikä himoimettäjä päästä 6 vuotiasta lastaan yökylään kaverin luo. ...

Huh, nyt tais mun punkkukaverit napsauttaa korkit kiinni ja häipyä :DD

Vierailija
8/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pyykin peseminen ei ole minun auttamistani enkä ole kiinnostunut siitä mitä

läppää mieheni työpaikalla heittää :) Ja kyllä, meillä lapset on vienyt neuvolaan se, joka ehtii ja muistaa..

No ei tosiaankaan kysytä yhteisestä lapsesta, eikä isästä, miksi pitäisi.

No me asumme myös kolmiossa kaupungissa, olemme kovaääninen perhe, nauramme paljon ja välillä sille, ettei naapurista kuulu ikinä mitään -> liekö ovat järkyttyneitä kun asuvat naapurissamme.

Vierailija
9/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt tais mun punkkukaverit napsauttaa korkit kiinni ja häipyä :DD

että niputat kaiken tuon imetykseen liittyväksi. Minusta fiksu ihminen ei tee niin, koska mm. pitkä imetys ja haalarin merkki eivät liity millään tavoin toisiinsa. Saati 6-vuotiaan yökyläilyt ja miehen kampaus ;).

Vierailija
10/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme kysele lupia, ja mieheni siivoo, tiskaa, siinä missä minäkin.

Mutta emme kuitenkaan katoa teille tuntemattomille, huikkaamatta minne olemme menossa.

Ja nuo kysymykset... Huoh, ei todellakaan päästä moisia kysymyksiä suustani. Eiköhän se OIKEA isä ole se joka jakaa arjen ilot, lohduttaa ja kuivaa kyyneleitä, kun surettaa

Vierailija
11/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan kyllä kuvaustasi kuten armaan suurin osa ihmisistä (tosin molemmattkäytämme urheilusukkia liikuntaa harrastaessamme) ja olemme muutenkin ihan fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä ( ja joidenkin mielestä ns tavoittelemisen arvosita seuraa) Mutta me taas emme välitä ihmisistä, jotka etukäteen arvostelevat ja arvottavat toisia ihmisiä kaltaisellasi tavalla. Haluan seurustella ihmisten kanssa, joitka miettivät "ovatko toiset tarpeeksi hyviä meille".

Vierailija
12/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpioon, eikä perhe-elämä ole kutistanut auttamattomasti naista kälättäväksin marttyyrimammaksi eikä miestä saamattomaksi potentiaaliseksi pettäjäksi.

Ap ja seiska, koska korkataan se punaviini?

10

Vierailija
13/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, jos meidän lapset leikkisivät yhdessä, saattaisin hyvin kysyä, missä bioisä asuu - kyllähän se nopeasti vaikuttaisi lasten leikkeihin (kun teidän lapsi on bioisällään, jos hän kulkee meidän kimppakyydillä sieltä peliharkkoihin tms)

EN mä ymmärrä, miksi bioisästä pitäisi vaieta, kun se kuitenkin on elämän tosiasia? EN nyt tarkoita, että heti utelisin sukuselvitystä, mutta jokseenkin siinä vaiheessakun käy ilmi, että bioisä on jossain muualla kuin kotona niin on yleensä myös ihan tarpeellinen tieto että missä se sitten on.

Vierailija
14/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintaju, koska jos sitä ei mun kirjoituksista napannut niin ei toimi.

Huumoriksi en ymmärrä tätä, että arvotat itsesi tavoittelemisen arvoiseksi seuraksi.

Vierailija
15/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini leikkaa miehen hiukset, sillon kun kylässä poikkeaa.

Olen kyllä vinkkaillut, että muuallakin voisi hiuksiaan leikkauttaa, ne anopin mallit ei ehkä kaikista komeimmat ole.

Miehellä aika vaativat hiukset, pyörteitä, jotka kuitenkin hallittavissa.

Vierailija
16/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku selittää tosta bioisästä, heh kuin Bioluvil :) Auts pitää ottaa sateenvarjo nyt ne himomammat taas suuttuu ja saan tuulettimeen täyslaidallisen :(

Täysjärkisenä itseäni tosiaan pidän ja perhe-elämä vaatii paljon huumoria ja pitkää pinnaa, mutta ei mitään ressiä kannata ottaa..

Punaviini täytyy ehdottomasti päästä korkkaamaan, fiksuina naisina keksimme siihen kyllä keinon...

AP

Vierailija
17/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me rakastamme Italiaa !

AP

Vierailija
18/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulua, missä bioisä asuu, kun itsekin sen vain jostain virallisista papereista olen joskus lukenut, enkä tällä hetkellä sitä edes tiedä. Jos lapsi ei bioisällään koskaan (bioisän tahdosta) vieraile, on aika toisarvoista meidän elämässä, missä tämä bioisä vaikuttaa. Ja se, mikä loukkaa sekä minua, miestäni ja lastamme on OIKEASTA isästä puhuminen bioisään viitatessa. Lapsi ja mies kun ovat aivan yhtä mieltä siitä, kuka se OIKEA isä on.

Toki lapsi jo kouluikäisenä ymmärtää ja tietää tasan tarkkaan kuvion, siis biologisen yhteenkuulumattomuuden isänsä kanssa, mutta lapsen kokemusmaailmassa ja sosiaalisessa arjessa on ihan oikea isä. Ja on aika helvetin tökeröä tämän lapsen kokemusta oikeasta isästään aliarvioida puhumalla hänen kuullensa jostakusta hänelle täysin tuntemattomasta ihmisestä hänen oikeana isänään...

Tässä kohtaa minulla loppuu aina huumorintaju. Katsos kun se ei ollut minun eikä lapsen valinta, että bioisä sanoutui koko kuviosta irti. Ja onneksi löysin rinnalleni ihmisen, joka kykeni rakastamaan ja kasvattamaan biologisesti toisen lasta omanaan. Minusta silloin ulkopuoleiset voisivat hyvin pitää suunsa supussa "oikeista" isistä ja "yhteisistä" lapsista.

ps. seiska ja ap, hyväksyttehän myös sen, että jotkut ihan oikeasti eivät välttämättä halua yhtä lasta enempää (ei, emme kärsi lapsettomuudesta, vaikka meillä onkin vain tämä yksi kouluikäinen), samoin kun minä hyväksyn ja otan avosylin vastaan teidät tai kenen tahansa niin sinkkuna, dinkkuna, yksilapsisena perheenä kuin viisilapsisena perheenäkin...

terv: 10

Vierailija
19/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä tästä nyt av-n legendaarisin ketju !

AP

Vierailija
20/24 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturoidaan toinen toisemme jostain bauhausista tms. ostetulla parturointisetillä. Ihan täyspäisiltä silti näytämme. Pojat maltillisissa siileissänsä ja minä tasapitkässä pitkässä vaaleassani...Eikä ole kyse pihistelystä tai ulkonäöllisestä välinpitämättömyydestä. Ei vaan koeta tarvitsevamme kampaajan palveluita. Tämä on helpompaa, puhumattakaan siitä että ilmaista.

10