Eroaisitko vai jäisitkö?
+ mies hyvä isä
+antaa mulle vapauden mennä ja tehdä
+ ei kiellä multa mitään
+luotettava (ei siis pettäisi)
+ kiltti
+ meillä 2 lasta
+ rakstaa minua
- en taida rakastaa miestä enään
- riidellään paljon
- mies on jäärääpää(niin olen kyllä minäkin. siitä ne riidat johtuukin)
-ei osaa puhua hyvin tunteistaan
- luonteeltaan vähän hälläväliä asenne. Siis koskien esim siivousta ynm
-joudun huolehtimaan loppujenlopuksi kaikesta koska mieheen ei voi luottaa että homman tekee.
-saamaton
-omaa jossaikin asioissa aivan erillaisen arvomaailman kun minä( näistä asioista emme kylläkään yleensä edes keskustele että ei tuu riitaa)
Kommentit (23)
+ mies hyvä isä
+antaa mulle vapauden mennä ja tehdä
+ ei kiellä multa mitään
+luotettava (ei siis pettäisi)
+ kiltti
+ meillä 2 lasta
+ rakstaa minua- en taida rakastaa miestä enään
- riidellään paljon
- mies on jäärääpää(niin olen kyllä minäkin. siitä ne riidat johtuukin)
-ei osaa puhua hyvin tunteistaan
- luonteeltaan vähän hälläväliä asenne. Siis koskien esim siivousta ynm
-joudun huolehtimaan loppujenlopuksi kaikesta koska mieheen ei voi luottaa että homman tekee.
-saamaton
-omaa jossaikin asioissa aivan erillaisen arvomaailman kun minä( näistä asioista emme kylläkään yleensä edes keskustele että ei tuu riitaa)
MEillä mieheni tekee parhaansa, ja se riittää minulle enemmän kuin hyvin!
on kuvauksen perusteella ap:n syytä, ei miehen. Joten katso peiliin äläkä käytä lasten hyvinvointia tekosyynä erolle.
sain paljon ajattelimisen aihetta. Tämän takia juuri kysyin ulkopuolista mielipidettä asiaan:)
Tiedän sen että tosi moni riidoista on ihan minun syytäni koska olen vaan siinä pisteessä että suutun pienemmästäkin asiasta. Tuhannen kerran kun pyytää nätisti eikä siltikään tehoa niin sitten suutun. Vaikka ei silläkään yleensä mitään tehoa ole.
Pieniähän nämä asiat on mutta monesta pienestä tulee myös iso.
Yksi syy miksi avioliitossa olen on se että saan jakaa jonkun toisen aikuisen kanssa arjen. Tällä hetkellä kyllä tuntuu että ei tässä suhteessa ole kuin minä ja 3 lasta.... on todella raskasta kun ei voi toiseen pätkääkään luottaa. Siis siinä asiassa että hoitaa jonkun homman ynm
kai sitä vaan täytyy taas jutella miehen kanssa ja TAHTOA rakastaa!
Kiitos vielä kommenteista!
t ap