Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Juntti mieheni" ...koskee pukeutumista

Vierailija
13.04.2009 |

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kesäkuussa häät joihin tarkoitus mennä. Ongelmana mieheni itsepäinen käytös pukeutumisesta. Ei ole mitenkään pukutyyppiä. Eikä kuulemma aio sellaista päälleen laittaa, vaan farkuilla aikoo osallistua juhlaan, ehkä vois kauluspaidan laittaa. Ja mä en voi sitä hyväksyä. Olen kertonut mielipiteeni, ja sanonut että tuollaiseen tilaisuuteen ihmisten kuuluu pukeutua juhlavasti. Hänen mielestä hän saa mennä paikalle omana itsenään. Joo saa, mutta kunnioittaen hääparia, mun mielestä noin ei kunnioiteta. Olen jo ehdottanut, et jos laittais edes suorat housut ja kauluspaidan, mut ei. Mä en tajua miksi on tollanen kapinallinen teini. Siltä musta tuntuu.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä "minähän en mitään juhlavaatteita käytä" tyypit myöskään kunnioita muita käytöstapoja? Kertokaa, mikä siinä juhlapukeutumisessa on niin jumalattoman kammottavaa?

Juhlapukujakin on niin monen tyylisiä, että varmasti löytää mukavan ja luulisi että useimmille ei ole täysin mahdotonta löytää omantyylistä, ei juhlapuvun tarvitse olla jakkupuku, vaaleanpunainen röyhelöluomus tai pikkumusta. Ja miesten puvuissakin löytyy vaihtelua: kangas ja väri (tumman puvun ei tarvoitse olla yksivärinen musta), kuinka istuva, napitus (yksi- vai kaksirivinen, lukumäärä jne), housujen malli, paidan väri ja malli, kravatti, kengät jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan