Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa sylitanssi?

Vierailija
12.04.2009 |

Mitä se siis pitää yleensä sisällään..?

Mies suunnitteli kavereidensa kanssa yhdelle kamulleen moista "palvelua" polttareihin. Jotenkin hirvittää, kun tällä kaverilla ihan pieni lapsikin. Onko se ihan seksiä..?

Pliis kertokaa joku, kuka tietää!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen järjestäis avioituvalle miehelle seksi-juhlia.. Sylitansilla tarkoitetaan seksikästä tanssia sylissä vähissä vaatteissa, mutta vaatteet ja perhekalleudet pidétään pöksyissä.. Kieltämättä tuo sylitanssi kuullostaa pahalle, varsinkin polttareiksi.. mutta toivotaan ettei tuleva vaimo ole musta sukkaista sorttia, ettei tule perhe riitaa.. Syli tanssi sopisi paremin sinkku miehelle synttäri bileissä..

Vierailija
2/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellasta hinkuttamista, mutta polttareissa yms tilanteissa sallittakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin eroottinen tanssi

Vierailija
4/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä siis vähän pelkäsinkin! :( Että on just tämmöinen hinkkaamisjuttu, että saadaan kaverilta muna seisomaan.

Yritän kyllä puhua miehelleni järkeä, että keksisivät jotain muuta! Vaikka tavallista strippausta sitten, jos jotain pitää kerta olla. Miehen kaverilla on tosiaan vasta 2-kuinen lapsi ja ovat olleet tulevan vaimonsa kanssa jo viitisen vuotta avoliitossa.

ap

Vierailija
5/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihan pettämistä vastaa, mikseivät samantien hanki huoraa?

tuo nyt ei sovi polttareihin sitten ollenkaan. vähän typerää sakkia jotka tuollaista järjestää. haluavat pelkkää mielipahaa aiheuttaa.

Vierailija
6/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais ainakin kysyä siltä kohteelta etukäteen, että onko tuollainen heidän liitossaan "sallittua". Miehellekin voi tulla kurja tunne, kun kaverit on maksaneet tanssin eikä halua olla jenginpetturi, mutta samalla miettii vaimonsa reaktiota. Voi mennä mielipahan puolelle hyvät juhlat.

Mutta jos on ok, niin sitten hyvä ohjelmanumero. Itse suorastaan usutin miestäni ottamaan sellaisen, kun meni eräisiin juhliin paikkaan, missä sellainen oli mahdollista. Tiedän, ettei kiltti mieheni koskaan olisi itse mennyt ja kaikkea pitää kokeilla kunhan ei petä :) Ei ole multa pois, mutta tiedän, etteivät kaikki todellakaan ajattele noin...

Mielestäni se on suunnilleen sama, jos katsoisi strippausta. Naiseen ei sylitanssissa yleensä kosketa.

Vierailija
7/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellasta hinkuttamista, mutta polttareissa yms tilanteissa sallittakoon.

Voi olla et oon tosi mustasukkainen, mut en mä hyväksys tota omalle miehelleni missään tilanteessa. Tietysti asia on erikseen, jos itse sen hänelle tanssin.. Onneksi olemme mieheni kanssa samaa mieltä asiasta ja hänen ystävänsäkin tietää mielipiteemme tuollaisiin tansseihin, strippareihin yms..

Vierailija
8/8 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% polttarimiehistä on ihan fiiliksissä ja kalu pystyssä. Useat ovat kyselleet, koska ja missä minut voi tavata uudelleen...Olen siihen sanonut,että varmasti sullaupea tuleva vaimokin on :)...

Sankari siihen todennut,että olen maailman upein,ettei voi verratakkaan.

Vituttaa tollaset, miks pitää leikkiä uskottomuuden rajoilla!?

Tiedän, hölmöä puhetta stripparilta, mutta teen sitä hommaa puhtaasti rahan takia.