Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten muka selviän jos otan isommat lapset pois virikehoidosta?

Vierailija
12.04.2009 |

Mulla on siis lapset 7v, 6v, 2 x 5v, 2,5v, 1v ja nyt olen raskaana. Kaikki lapset ovat todella villejä. Esim. neuvolakäynti... Miten voin ottaa rauhassa pissanäytteen kun samalla pitäisi vahtia aivan kahelia 1-vuotias, todella villiä ja tuholaismaista 2,5-vuotiasta ja rasavillejä ja äänekkäitä 5v kaksosia sekä 6-vuotiasta joka on äksy eikä ole vielä eskarissa. Tai kauppareissu!! Saatais varmaan porttikielto kauppaan!

Nyt siis on 4 keskimmäistä on päiväkodissa päivät ja vanhin koulussa ja iltapäiväkerhossa. Nuorimman pidän vielä hetken kotona jotta saan kotihoidontukea. Sitten kun äitiysloma alkaa, hän aloittaa kivalla pph:lla jotta saan edes vähän levätä.

Olen kuitenkin rahallisista syistä miettinyt ottavani lapset pois päivähoidosta, mutta miten se onnistuu käytännössä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
42/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei LAPSILISÄÄ!! ja tiedän kyllä kun just sellasen paperin täytin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai lapsia voi antaa tuollaisen hoidettavaksi joka ei edes 2-vuotiaan perään yhtään katso.

Vierailija
44/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi edes kodinhoitajaa ottaa avuksi kun tuntuu kyttäykseltä... Hyvä vaan jos joku olis kyttäämässä!

Vierailija
45/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene itse vaikka osa-aikatöihin. Tietysti vasta sitten kun nuorimmainen on noin 1 v. Lapset on hyvä pitää hoidossa siihen asti, kun tuntuu ettet pysty pitämään heistä huolta täyspäiväisesti. Yrittäkää sinnitellä jotenkin siihen saakka.

Vierailija
46/46 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset huostaan, maalla sattuu jo hyvässä valvonnassakin lapsille paljon onnettomuuksia, saati sitten kahden masentuneen vanhemman hoivissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi